Visma ja Integrata yhteistyöhön

Palkkahallinnon ammattilaiset tarjoavat yhdessä tarvelähtöistä palkanlaskentaa pilvipalveluna.

Visma Software Oy:n nykyaikaisella tekniikalla toteutettu uuden ajan palkanlaskentajärjestelmä Visma Payroll on Integrata Oy:n uusin kumppanituote. Yhteistyön taustalla vaikuttaa halu tarjota vain toimivia ratkaisuja asiakkaille:

– Meillä on väkivahva tausta palkkahallinnossa. Tunnemme kentällä olevat tuotteet sekä järjestelmämarkkinat. Visma vakuutti meidät uudenaikaisella ja joustavalla järjestelmällä, kertoo Integratan toimitusjohtaja Riku Heinonen.

Joustavuutta ei ensisijaisesti ole totuttu liittämään mielikuviin palkkahallinnosta. Visma Payroll palkanlaskentaratkaisu on suunniteltu yhdessä palkanlaskennan ammattilaisten kanssa, mikä tekee siitä toimivan ja tarkoin mietityn työkalun koko palkkahallinnon ketjuun. Joustavuus kumpuaa sen tarvelähtöisyydestä.

– Järjestelmän ovat kehittäneet ihmiset, jota tuntevat palkkahallinnon ammattilaisten ratkaisulle asettamat vaatimukset. Kovassa käytössä olevan järjestelmän on tarjottava tarpeeksi monipuoliset työkalut joustavaan ja nopeaan työskentelyyn, unohtamatta raportointia. Ratkaisun tulee olla lisäksi nopea käyttöönottaa sekä omaksua, täsmentää Visma Payroll  tuotepäällikkö Sari Kantokoski.

Etsitkö säästöä? Keskity oikeisiin asioihin

Alati kehittyvä Visma Payroll tarjoaa työajan säästöön tähtäävät tehokkaat käyttömahdollisuudet. Selaimessa pilvipalveluna toimiva järjestelmä poistaa palkanhallintojärjestelmille usein tyypilliset päivityshuolet ja on samalla tietoturvallinen, reaaliajassa toimiva täsmäratkaisu.

Pilvipalveluna toteutettava palkkahallinnointi mahdollistaa huolettomuuden lisäksi myös käytettävyyden ajasta ja paikasta riippumatta – järjestelmä on aina palkanlaskijan käytettävissä. Ominaisuuksiltaan se minimoi myös manuaalisen työn määrää virtaviivaistamalla palkanlaskennan perusrutiineja. Automatisointi tuo helpotusta työhön paitsi palkanlaskijalle, myös esimiehille ja kirjanpitäjille. Visma Payroll mahdollistaa keskittymisen oikeisiin asioihin, jolloin säästö ei jää vain myyntiargumentiksi.

Lisätietoa: www.visma.fi/visma-payroll , www.integrata.fi

Visma on Pohjoismaiden johtava ohjelmistoratkaisujen tarjoaja. Käyttäjiä Visman järjestelmillä on kymmeniä tuhansia. Suomessa toimivat viisi Visma-yritystä työllistävät yli 750 ammattilaista 34 toimipisteessä ja palvelevat yli 50 000 asiakasta.
Visma Software Oy:n toiminnanohjauksen (ERP), taloudenohjauksen ja asiakkuuksienhallinnan (CRM) ohjelmistoratkaisuihin luottaa jo noin 14 000 suomalaista pk-yritystä. Käyttäjiä Visman järjestelmillä on kymmeniä tuhansia. Palveluksessamme on noin 140 ammattilaista viidessä eri toimipisteessä ympäri Suomen.

Integrata Oy on Tampereella, Helsingissä ja Porissa toimiva henkilöstötietojärjestelmien asiantuntijapalveluihin erikoistunut yritys, joka tarjoaa asiakkailleen parasta prosessiosaamista ja käyttäjälähtöistä asiantuntemusta. Integrata toimittaa kaiken kokoisille yrityksille ja yhteisöille helppokäyttöiset tietojärjestelmäpalvelut työkaluksi henkilöstö- ja palkkahallinnon, dokumenttienhallinnan, työajanhallinnan sekä matka- ja kuluhallinnan seuraamiseen ja kustannustehokkaaseen kehittämiseen.

Avainsanat: