• Visma/

Visma ostaa EasyCruitin Lumesselta ja vahvistaa asemaansa rekrytointiratkaisujen toimittajana

Visma laajentaa liiketoimintaansa ja vahvistaa pilvipalvelutarjontaansa ostamalla EasyCruitin Lumesselta.

- Lumesse on etsinyt kumppania, joka haluaa jatkossakin kehittää EasyCruitia kansainvälisesti. Uskomme tämän kaupan tuovan lisäarvoa EasyCruitin asiakkaille ja parantavan tuotteen kilpailukykyä, kun taas Lumesse voi keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa, sanoo hallituksen puheenjohtaja Didier Bench Lumesselta.

- Euroopan johtavan rekrytointiohjelmisto EasyCruit on loistava lisä Visman nykyiseen HRM-pilvipalveluvalikoimaan ja vahvistaa osaamistamme rekrytointiohjelmistoissa. Kauppa vahvistaa Visman asemaa Suomen markkinassa, parantaa kilpailukykyämme ja laajentaa mahdollisuuksiamme toimittaa laadukkaita HRM-ratkaisuja asiakkaillemme. Odotamme innolla, että pääsemme tuottamaan asiakkaillemme lisäarvoa ja kasvamaan yhdessä, toteaa toimitusjohtaja Jan Ivar Borgersen Visma Enterprise Solutionsista.

Lisätietoja:
Jan Ivar Borgersen, toimitusjohtaja, Visma Enterprise Solutions: + 47 905 48 745
Didier Bench, hallituksen puheenjohtaja, Lumesse: +44 (0) 1582 817209

Lumesse
Lumesse tarjoaa osaamisen hallinnan ratkaisuja yli 2 400 organisaatiolle yli 70 maassa. Ratkaisujen avulla asiakkailla on käytössä parasta osaamista alati muuttuvassa ja vaativassa kansainvälisessä ympäristössä. Ainutlaatuisten ja joustavien osaamisen hallinnan ratkaisujen avulla asiakkaat voivat hyödyntää uutta teknologiaa, ja ovat valmiina muuttuviin liiketoiminnan vaatimuksiin niin paikallisesti kuin kansainvälisesti. Lue lisää www.lumesse.com.

Avainsanat: