• Visma/

Visma Services Oy tuo markkinoille online-kirjanpitokonseptin lanseeraamalla Visma SmartAccountingin

Visma SmartAccounting on pienyrittäjälle suunnattu täysin netissä tapahtuva laskutus- ja kirjanpitopalvelu, jossa asiakkaan koko taloushallinnon palveluprosessi hoidetaan online-palveluna. Visma SmartAccounting on saatavilla myös Norjassa ja Ruotsissa.

SmartAccounting vapauttaa yrittäjän paperityöstä online-kirjanpitäjän avustuksella

Visma SmartAccounting sopii ennen kaikkea toiminimiyrittäjille ja pienille henkilö- ja osakeyhtiöille, jotka haluavat suoraan netin kautta laskutus- ja kirjanpito-ohjelmiston sekä kirjanpitopalvelun. Asiakaspalvelussa hyödynnetään internetissä toimivia chat-, videopuhelu- ja -neuvottelutyökaluja sekä muita sähköisiä yhteydenottokanavia. Online-kirjanpitäjä on helposti tavoitettavissa ja pitää huolen, että kuukauden havainnot on sovitussa aikataulussa raportoitu asiakkaalle. Yrittäjällä on palvelussa aina kontrolli: kassatilannenäkymä ja yksittäisille laskuille asti porautuvat raportit ovat netin kautta aina käytettävissä.

"Visma SmartAccountingille on valtava tilaus. Länsi-Euroopan yrityksistä jo 64 % käyttää pilvipalveluita. Suomessa verkkolaskut ja tiliotteet ovat olleet jo pidemmän aikaa arkipäivää. Suomi on täynnä nuorekkaita yrittäjiä, jotka eivät halua käydä esimerkiksi pankkikonttorissa, vakuutuskonttorissa, matkatoimistossa tai edes ruokakaupassa. Automaation aikakautena yrittäjä haluaa hoitaa yhtiönsä taloushallinnosta itse valitsemansa osuuden juuri siellä ja silloin, kun se heille sopii, verkossa. Hän haluaa myös, että kaikki tiedot ovat jatkuvasti ajan tasalla. SmartAccounting asiakas tietää jo nyt loppuvuoden tuloksen ja on suunnitellut tuottonsa,” – kertoo Visma Services Oy:n Etelä-Suomen SMB:n aluejohtaja Lars Forsström.

Lisätietoja antavat

Lars Forsström, Manager - SMB, Southern Finland, Visma Services Oy,
+358 40 511 2127, lars.forsstrom@visma.com

Hannu Winberg, Delivery Director, Visma Services Oy, +358 40 723 7330, hannu.winberg@visma.com

Visma Services Oy lyhyesti

Visma Services Oy on auktorisoitu taloushallinnon sekä palkka- ja henkilöstöhallinnon palveluyritys, joka on erikoistunut laadukkaisiin ulkoistamispalveluihin. Visma Services Oy on osa kansainvälistä Visma-konsernia, joka on Pohjoismaiden johtava yritysohjelmistojen ja -palveluiden tarjoaja. Visma-konsernilla on Suomessa lähes 1000 työntekijää, joista Visma Services Oy:ssä työskentelee yli 500 talous- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijaa.

Avainsanat: