Zlatan on valinnut ykkösjuomansa: ruotsalaiset Vitamin Well - vitamiinijuomat!

Report this content

Zlatan Ibrahimovic on Ruotsista lähtöisin olevan Vitamin Well -juoman uusi lähettiläs. Vitamin Well -vitamiinijuoma lanseerattiin vuonna 2008 ja on siitä lähtien ollut suuri menestys. Zlatan on nauttinut Vitamin Well -juomia jo vuosia ja on seurannut ruotsalaisen yrityksen kehitystä kiinnostuneena.

Vitamin Well on ruotsalainen yhtiö, jonka kaikki toiminta kehitystyöstä aina juomien valmistukseen asti tapahtuu Ruotsissa. Zlatan Ibrahimovic toimii Vitamin Well -brändin lähettiläänä Euroopassa. Lähettiläsyhteistyön on tarkoitus yhdessä Zlatanin, joka on yksi urheilumaailman vahvimmista brändeistä, kanssa vahvistaa Vitamin Well -juomien asemaa Euroopan markkinoilla ja saavuttaa uusia markkinoita maailmanlaajuisesti.

- Olemme erittäin innoissamme saadessamme Zlatanin tiimiimme. Olemme erittäin ylpeitä Vitamin Well -juomien ruotsalaisesta alkuperästä ja mikä voisi sopia meille paremmin kuin työskennellä yhdessä elävän ruotsalaisen legendan, Zlatan Ibrahimivicin kanssa.

Hänen älynsä, terveelliset ja urbaanit elämäntapansa vahvistavat valinnan järkevyyttä entisestään, mainitsee Jonas Pettersson, Vitamin Well -yhtiön toimitusjohtaja. Lähettiläskumppanuus julkaistiin joulukuussa 2014 ja vuoden 2015 aikana Vitamin Well ja Zlatan aikovat tehdä useita yhteistyötempauksia.

- Odotan innokkaana työskentelyä yhdessä Vitamin Well -tiimin kanssa. Tuntuu oikealta haasteelta juuri minulle olla ottamassa osaa nuoren, nälkäisen ja ennenkaikkea ruotsalaisen yhtiön maailmanvalloitukseen, sanoo Zlatan Ibrahimovic.

Lisätietoja:

Vitamin Well markkinointipäällikkö, Catharina Carlsdotter, p. +46 708 91 91 08, catharina.carlsdotter@vitaminwell.se

Suomeen Vitamin Well -juomat maahantuo Lejos Oy. Lisätietoa tuoteryhmäpäällikkö Paula Martinmäki, p.+358 50 593 4095 paula.martinmaki@lejos.fi

www.vitaminwell.se.

Yleistä Vitamin Well – yhtiöstä

Vitamin Well on vuonna 2006 perustettu ruotsalainen yritys, jonka intohimona on tarjota terveellisempiä vaihtoehtoja limonadeille ja sokerisille mehuille. Vitamin Well haastaa pohjoismaisia juomamarkkinoita tuottamalla fiksumpia ja paremman makuisia juomia pohjoismaihin sekä nyt myös euroopanlaajuisesti. Kaikki juomat kehitellään ja valmistetaan Ruotsissa. Suomen valikoimista löytyy tällä hetkellä kuutta eri Vitamin Well -makua

Avainsanat: