Antti Seppinen liiketoimintajohtajaksi Uudenmaan Viva Oy:hyn

Report this content

Diili-ohjelmasta tunnetuksi tullut Antti Seppinen on nimitetty liiketoimintajohtajaksi kiinteistönvälitysyritys Uudenmaan Viva Oy:hyn (www.vivalkv.fi). Maanantaista 30.7.2012 alkaen Seppinen vastaa Viva LKV:n Uudiskohde-liiketoiminnasta (www.uudiskohde.fi).

Uudiskohde -liiketoiminnasta on määrä rakentaa Arvoasunnot -liiketoiminnan kaltainen vahva tukijalka yritykselle. Seppisen monipuolinen kokemus rakennusprojekteista eri rooleissa antaa erinomaiset lähtökohdat tehtävässä menestymiseen.

– Seppisen kokemus uudiskohteista alkaa monivuotisesta kokemuksesta pankin puolelta, jossa hän on käsitellyt mm. uudiskohteiden rahoitusta ja turva-asiakirjoja, ja tunnetuin hanke, jossa Seppinen on ollut mukana on Sipoonranta -projekti, jonka myynnistä ja markkinoinnista Seppinen vastasi, kertoo Viva LKV:n toimitusjohtaja Hannu Valojärvi.

Vastuualueisiin Seppisellä kuuluu sekä Uudiskohde-liiketoiminta että oman myyntiyksikön johtaminen.

– Seppinen on ollut mukana monissa rakennushankkeissa kaiken kokoisten rakennusliikkeiden kanssa ja on erittäin hyvin verkottunut rakennus- ja rakennuttamisliikkeisiin, Valojärvi jatkaa. Tämän lisäksi hän on ansioitunut myyntivalmentaja, joka pystyy ammattitaidollaan ja omalla esimerkillään sähköistämään paitsi omaa yksikköään, myös koko yritystä. Odotankin Seppisen johtajuuden vaikuttavan positiivisesti kaikkien työntekijöidemme tekemiseen ja panostuksiemme Uudiskohde -liiketoimintaan tuovan sekä uutta tarjontaa asiakkaillemme että uusia ansaintamahdollisuuksia työntekijöillemme.

Uudiskohteet ja Arvoasunnot merkittävässä roolissa

Vuoden vaihteessa Viva LKV julkisti Kiinteistökuningatar Kaisa Liskin palkkaamisen Arvoasunnot -liiketoimintansa johtajaksi. Antti Seppisen myötä Uudiskohde -liiketoiminnasta rakennetaan niin ikään merkittävää tulosyksikköä yritykselle.

– Kaisan työ Arvoasunnot LKV:n keulana on nostanut hänen yksikkönsä myyntiä yli 500% ensimmäisen puolen vuoden aikana ja moninkertaistanut kohdemäärämme www.arvoasunnot.fi -sivullamme. Olemme asettaneet kovat odotukset Seppisen myötä myös Uudiskohde -liiketoiminnallemme jo yksistään Seppisen ammattitaidon ja tekemisen kautta, mutta mielenkiintoisena pidän myös näkymiä synergian muodostumisesta Kaisan ja Antin yksiköiden välille ja heidän yhteistyön esiin tuomista mahdollisuuksista, Valojärvi kuvailee.

Asiakaslähtöistä ja luotettavaa välittämistä

Seppisen tavoite on entisestään parantaa asiakaskokemusta ja asiakkaan saaman palvelun laatua yrityksessä.

– Uskon, että monipuolinen työhistoriani myynnin kehittämisen parissa auttaa myös Viva LKV:tä kehittämään perinteisen toimialan myyntiä ja asiakastyötä entistä laadukkaammaksi, Seppinen sanoo. Haluan myös, että uudistuotannon määrä yrityksen myynnissä voidaan nostaa tulevaisuudessa aivan uudelle tasolle.

Yritys rakentaa uutta portaalia rakennus-, remontoimis- ja sisustusaloille.

www.uudiskohde.fi on visioissamme tulevaisuudessa merkittävin uudiskohteiden markkinapaikka ja siihen suuntaan panostamme sivuston kehityksessä, Seppinen kertoo. Alalla sähköisen markkinoinnin merkitys on lisääntynyt valtavasti ja tässä Viva LKV on ollut jatkuvasti alan kehityksen kärjessä. Vahvan markkinointimme kautta myös asiakkaamme pääsevät hyötymään palvelustamme, koska kohteemme löytyvät netistä parhaiten ja niille voidaan luvata paras näkyvyys.

– Haluamme olla myös alan aktiivisin yritys ja odotan innolla, että pääsen itse mukaan myynnin valmentamiseen ja koko yrityksen myynnin kehittämiseen. Omaa asiakastyötä unohtamatta, Seppinen summaa.

Lisää positiivista näkyvyyttä ja houkuttelevuutta yritykselle

Viva LKV näkyy vahvasti Kaisan uudessa TV-ohjelmassa ”Kaisa ja puoli valtakuntaa”, joka alkaa pyöriä 15.8. Liv -kanavalla.

– Saamamme tunnettuus ja positiivinen julkikuva on jo nyt näkynyt myytävien kohteidemme määrän nopeana kasvuna ja yhteydenottoina koko ajan ansioituneemmilta työnhakijoilta. Odotamme innostuneina liiketoimintajohtajiemme, Antin ja Kaisan, ja pian alkavan uuden ohjelman tuoman lisänäkyvyyden tuomaa nostetta, Valojärvi sanoo.

Lisätietoja:

Hannu Valojärvi