• Volkswagen | K-Auto/

Volkswagen ID.4 GTX ja ID.5 GTX -nelivetomallit entistä edullisemmin ja kattavammilla varusteilla – asiakasetu varusteet huomioiden jopa 11 500 euroa

• Volkswagenin SUV-malliston huipulla olevat GTX-mallit on nyt hinnoiteltu entistä edullisemmin mutta varusteltu kattavammin
  • Nelivetoinen ID.4 GTX 4MOTION, 250 kW, 77 kWh akulla hinta alkaen 57 590 euroa
  • ID.5 GTX 4MOTION, 250 kW, 79 kWh akulla hinta alkaen 60 490 euroa

Volkswagenin sähköiset nelivetomallit – ID.4 GTX ja ID.5 GTX – on hinnoiteltu Suomen markkinaan uudelleen. Sähköisten SUV-mallien uudet hinnat ovat jopa yli 6 300 euroa aiempaa edullisemmat mutta samalla sisältävät entistä kattavamman varustelun. Asiakasetu verrattuna aikaisempiin hintoihin on hurjat 11 500 euroa.

Nelivetoisen ID.4 GTX 4MOTION, 250 kW, 77 kWh akulla varustetun mallin hinta alkaen on nyt 57 590 euroa ja vastaavasti ID.5 GTX 4MOTION, 250 kW, 79 kWh akulla varustetun mallin hinta alkaen on 60 490 euroa.

”ID.4 Pro 4MOTION on ollut selkeästi ID.4-malliston suosituin versio, joten nelivetoiset sähköautot kiinnostavat suomalaisia asiakkaita. Talven kolkutellessa jo ovea, olemme hinnoitelleet SUV-malliston huipulle urheilullisimmat GTX-mallimme uudelleen – asiakasedun ollessa jopa 11 500 euroa”, sanoo K-Autolla Volkswagen-henkilöautoista vastaava liiketoimintajohtaja Tommi Iiskonmäki

Hinnanmuutoksen yhteydessä jo ennestään kattavaan vakiovarusteluun on lisätty Top Sport Interior Plus-paketti sähkösäätöisillä urheiluistuimilla ja Infotainment Plus -paketti sisältäen AR-HUD-tuulilasinäytön ja Harman Kardon – äänentoistojärjestelmän.

Volkswagen myös kehittää täyssähköautomallistoaan johdonmukaisesti. Volkswagen ID.4 ja ID.5 -malleissa on vakiovarusteena akun esilämmitys pikalatausta varten, jota käyttämällä lataaminen tapahtuu aina yhtä nopeasti, ulkoilman lämpötilasta riippumatta.

Infotainment-järjestelmän suorituskyky on parantunut ja se toimii aiempaa nopeammin ja myös sen toimintalogiikkaa on yksinkertaistettu. Ilmastoinnin ja äänenvoimakkuuden säätimet on valaistu ja ajosuunnan valitsin on siirretty mittariston reunasta erilliseen viikseen. Kaikissa malliversioissa on vakiovarusteena 12,9” kosketusnäyttö.

Uusien ID.4 GTX ja ID.5 GTX -mallien toimitusaika on tällä hetkellä 3-4 kuukautta ja ensimmäisiä uuden hinnoittelumallin mukaisia autoja päästään toimittamaan asiakkaille alkuvuodesta 2025.

Volkswagen ID.4 GTX hinnasto ja lisävarustehinnasto: Volkswagen ID.4 hinnasto ja lisävarustehinnasto
Volkswagen ID.5 GTX hinnasto ja lisävarustehinnasto: Volkswagen ID.5 hinnasto ja lisävarustehinnasto