Volkswagen ID.4 ja ID.5 -mallien uusi erikoishinnoiteltu ja rajoitetun ajan voimassa oleva kampanjamallisto

• Volkswagen ID.4 ja ID.5 -mallien erikoiserä myynnissä rajoitetun ajan
  • Kampanjamallit sisältävät kattavat Business-vakiovarusteet
  • Toimitusaika noin 2 viikosta neljään kuukauteen
  • ID.4 Business Edition 77 kWh, hinta alkaen 48 290 euroa
  • ID.5 Business Edition 77 kWh, hinta alkaen 49 590 euroa
  • Jopa 30 000 km lataussähköt veloituksetta K-Lataus-verkostoon
  • Yksityisleasing tekee autoilusta huolettomampaa ja helpottaa kulujen ennakoivuutta

Suomessa Volkswagen ID.4 ja ID.5 -mallien varustelutasot uudistuivat helmikuussa. Nyt ID.4 ja ID.5 -malleista tuodaan Suomen markkinalle erikoiserä.

Kampanjaan kuuluvat ID.4 ja ID.5 -mallien kaikki Business-versiot, ja ne ovat myynnissä toukokuun loppuun saakka. Business Edition -mallien toimitusaika on noin kahdesta viikosta neljään kuukauteen. Volkswagen ID.4 -kampanjamalliston hinnat alkavat 48 290 eurosta ja ID.5-kampanjamalliston 49 590 eurosta. Edition-kampanjamallien hintaetu vaihtelee 2 5003 900 euron välillä versiosta riippuen, ja K-Lataus-etu mukaan lukien kampanjaetu on jopa 5 000 euroa.

Täyssähköauton hankintaa helpotetaan myös K-Auton K-Lataus-edulla. ID.4 tai ID.5 -kampanjamallin ostaja saa käyttöönsä veloituksetta 30 000 km ajamista vastaavan energiamäärän K-Lataus-verkostoon (Edun arvo n. 1 500 euroa, 4950 kWh, 16,5 kWh/100 km kulutuksella, voimassa 36 kk).

”Olemme tehneet jo pitkään ja johdonmukaisesti töitä suomalaisen autoilun sähköistymisen puolesta. Tällainen kampanja on myös osoitus hyvin toimivasta  yhteistyöstämme valmistajan kanssa. Komponenttipula helpottaa asteittain ja olemme pystyneet neuvottelemaan lisää tuotantopaikkoja ja hinnoittelemaan autot kilpailukykyisesti markkinatilanne huomioon ottaen”, sanoo K-Auton Volkswagenin henkilöautoista vastaava liiketoimintajohtaja Tommi Iiskonmäki

K-Auton yksityisleasing tuo autoiluun huolettomuutta ja parantaa kulujen ennakoitavuutta. Myös kampanjamallin saa käyttöön K-Auto-leasingin kiinteällä kuukausihinnalla, ilman autolainaa tai riskiä auton hinnan alenemisesta. K-Lataus-etu kuuluu yksityisleasing-sopimuksiin koko kampanjamallistossa. Volkswagen ID.4-kampanjamalliston yksityisleasing alkaen 649 €/kk* ja ID.5-kampanjamalliston yksityisleasing alkaen 679 €/kk**.

Volkswagen ID.4 ja ID.5 -kampanjamalliston hinnasto ja lisävarustehinnasto:

*Ensierä 0 €. Leasinghinta esim. 649 €/kk, sopimuskausi 36 kk/30 000 km, hinta sopimuskaudelta 23 364 €. Kuukausihinta sisältää toimituskulut 600 €, kesä- ja talvirenkaat, rahoituskustannukset, sopimukselle määritetyn ajo-oikeuden, määräaikaishuollot ja tekniset korjaukset ja 4 950 kWh lataussähköä K-Latausasemilta. Ylikilometriveloitus 0,17 €/km. Leasingsopimuksen kestoa / ajomäärää voi muuttaa jolloin leasinghinta myös muuttuu. Volkswagen Yksityisleasing tuotteen rahoittaa K Auto Leasing Oy.

**Ensierä 0 €, leasinghinta esim. 679 €/kk, sopimuskausi 36 kk/30 000 km, hinta sopimuskaudelta 24 444 €. Kuukausihinta sisältää toimituskulut 600 €, kesä- ja talvirenkaat, rahoituskustannukset, sopimukselle määritetyn ajo-oikeuden, määräaikaishuollot ja tekniset korjaukset ja 4 950 kWh lataussähköä K-Latausasemilta. Ylikilometriveloitus 0,22 €/km. Leasingsopimuksen kestoa / ajomäärää voi muuttaa jolloin leasinghinta myös muuttuu. Volkswagen Yksityisleasing -tuotteen rahoittaa K Auto Leasing Oy.