Volkswagen Hyötyautot ja MAN yhteisosastolla MAXPO 2019 -tapahtumassa Hyvinkäällä 5.–7.9.2019

Volkswagen Hyötyautojen ja MANin yhteisosastolla (osasto A151, yhteisalue) MAXPO 2019 -tapahtumassa Hyvinkäällä 5.-7.9.2019 on nähtävillä kattava valikoima uusimpia malleja.

Volkswagen Hyötyautojen osastolla uutuuksia matkailun ja tavarankuljetuksen tarpeisiin

Volkswagen Hyötyautojen osastolla A151 on esillä seuraavat autot:
Crafter 2,0 TDI 130 kW -matkailuauto, automaattivaihteisto, akseliväli 4490, Carsport GLE VIP -korityö
Crafter 55 130 kW automaattivaihteisto, 4490 alusta K-A, Pajakulman kuormakori ja takalaitanostin
Transporter-umpipakettiauto, 2,0 TDI 110 kW 4MOTION DSG-automaattivaihteisto
Amarok DC -kuorma-auto, 190 kW 4MOTION, automaattivaihteisto, Aventura-varustelu, SEIKEL-maastoalusta

Lisäksi sisäänkäynnin vieressä on nähtävillä Delta 4x4 erikoiskorotettu Amarok DC 165 kW, 4MOTION, automaattivaihteistolla ja Aventura-varustelulla sekä Crafter 35 130 kW 3640-alusta, 4MOTION-nelivedolla ja automaattivaihteistolla varustettuna.

MAN tarjoaa kattavan kokonaisuuden kuljetusalan tarpeisiin

MANin osastolla A151 on esillä seuraavat autot:
MAN TGS 35.500 8X4-4, 4-akselinen koukkuvaihtolavalaite (ajoneuvon kokonaismassa 34 720 kg / yhdistelmän kokonaismassa 73 000 kg)
MAN TGS 50.500 10X4-6, 5-akselinen maansiirtoauton alusta (ajoneuvon kokonaismassa 38 725 kg / yhdistelmän kokonaismassa 73 000 kg)
MAN TGE 6.180 kevytkuorma-auto varustettuna koukkuvaihtolavalaitteella
MAN eTGE täyssähköpakettiauto
MAN TGE -retkeilyauto, rakentaja Extrana Rajala

Volkswagen Hyötyautojen ja MANin yhteisellä osastolla on myös rallisimulaattori, jossa tapahtumavieraat voivat käydä testaamassa omat rallikuljettajan ominaisuutensa. Lisäksi Volkswagenilla paikalle saapuvilla messuvierailla on oma pysäköintialue sisääntuloportin välittömässä läheisyydessä (paikkoja rajattu määrä).

Maarakennus- ja ympäristönhoitokoneiden suurtapahtuma Maxpo järjestetään Hyvinkään lentokentällä 5.–7.9.2019. Näyttely on avoinna torstaina ja perjantaina klo 9.00–17.00 sekä lauantaina klo 9.00–16.00.