Volkswagen Hyötyautot jatkaa autourheilun SM-sarjojen ja nuorisotoiminnan tukemista

Volkswagen Hyötyautoja maahantuova K Auto Oy ja AKK Sports Oy jatkavat pitkäaikaista autourheilun SM-sarjoja koskevaa yhteistyötään myös vuonna 2020. Merkittävä osa yhteistyötä on nuorisotoiminta Karting SM -sarjan puitteissa.

Yhteistyö kattaa kaikki AKK Sports Oy:n hallinnoimat autourheilun SM-sarjat – rallin SM-sarja, rallicrossin SM-sarja, Rata SM -sarja sekä Karting SM -sarja. Sopimuksen myötä Volkswagen Hyötyautot on näkyvästi esillä näiden sarjojen kilpailutapahtumissa ja AKK:lla on käytössä tarpeisiinsa sopivia autoja Volkswagen Hyötyautojen mallistosta. Karting SM-osakilpailuissa Volkswagen Hyötyautot palkitsee lisäksi edellisvuoden tapaan ”Kisan tsempparin” K-ryhmän lahjakortilla.

”Volkswagen Hyötyautot tarjoaa ensiluokkaista kuljetuskalustoa, jota autourheilun parissa toimivat tarvitsevat kilpailukalustosta riippumatta. Haluamme olla sekä markkinoiden että varikoiden voittaja ja yhteistyön myötä teemme autourheiluseurojen jäsenille tuotteistamme erikoistarjouksia. Ennen kaikkea haluamme kuitenkin olla tukemassa suomalaista autourheilua, jonka erinomainen maine tunnetaan ympäri maailmaa. Erityisen mielellämme tuemme lajin nuorisotyötä kartingin kautta. Osa kuljettajista luo kartingissa itselleen perustan maailman huipun tavoitteluun, mutta saavutuksista riippumatta se antaa nuorille erinomaisen mahdollisuuden opetella tiimityötä ja auton käsittelyä turvallisessa ympäristössä”, kertoo K-Auton Volkswagen Hyötyautoista vastaava johtaja Juha-Pekka Sihvonen

”Olemme erittäin iloisia ja kiitollisia, että pitkään jatkunut yhteistyömme Volkswagen Hyötyautojen kanssa jatkuu myös kaudella 2020. Nämä arvokkaat ja pitkäaikaiset kumppanit ovat iso tuki toiminnallemme. Heidän avullaan pystymme tarjoamaan sekä harrastajille että kilpailijoille parempia tapahtumia ja puitteita. Yhteistyömme konkretisoituu jo tulevana viikonloppuna Rovaniemellä, jossa kilpaillaan Ralli SM -sarjan avauskilpailu, Arctic Lapland Rally”, AKK Sports Oy:n kehityspäällikkö Sami Heiskanen.

Lisätietoja:
Juha-Pekka Sihvonen, johtaja, Volkswagen Hyötyautot, K Auto Oy / puh. 040 767 0303, juha-pekka.sihvonen@volkswagen.fi
Sami Heiskanen, kehityspäällikkö, AKK Sports Oy, puh. 040 728 7851, sami.heiskanen@autourheilu.fi