Uudistunut Volkswagen Polo digitaalisessa ensiesittelyssä 22.4.2021

Report this content
  • Volkswagenin menestysmallin muotoilu, teknologia ja mallistovalikoima uudistuvat
  • Ensimmäinen hahmotelmakuva auton etuosan valoista antaa viitteitä tulevasta

Volkswagen Polo on ollut olennainen osa pienemmän kokoluokan autosegmenttiä jo vuodesta 1975 lähtien ja se on yksi luokkansa menestyneimmistä malleista – ei pelkästään Saksassa vaan monilla markkinoilla maailmanlaajuisesti. Tähän mennessä Poloa on myyty noin 18 miljoonaa kappaletta. Volkswagen jatkaa mallin yli 45-vuotista historiaa ja esittelee uudistuneen Polon virtuaalisessa maailmanensi-illassa torstaina 22.4.2021 klo 12.00 (Suomen aikaa).

Oli kyseessä sitten 1970-luvun notchback-versio, legendaarinen Polo Coupé G40, trendikäs Cross Polo, kaasuautoversio Polo TGI tai erittäin urheilullinen Polo GTI; Volkswagen on tuonut aikojen saatossa markkinoille uraauurtavia, taloudellisia, urheilullisia ja usein epätavanomaisia Polo-malleja. Kuten aikoinaan Golfin kanssa, Volkswagen teki lähes mahdottomasta totta kun puhutaan autojen muotoilusta: se loi pienen auton, joka on tyylikäs ja joka samalla edustaa ajatonta muotoilua, ja sijoitti sen hintasensitiiviseen segmenttiin, pitäen sen siellä kaikkien mallisukupolvien ajan. Uudistunut Polo jatkaa evoluutiota. Ensimmäinen hahmotelma autosta paljastaa etuosan uudenlaisen valokuvion ja led-ajovalot, jotka puolestaan antavat Polon muotoilusta ensivaikutelman.

Uudistuneen Volkswagen Polon maailmanensi-iltaa vietetään digitaalisesti torstaina 22.4.2021 klo 12.00 alkaen (Suomen aikaa). Selvää kuitenkin on jo, että auton muotoilu ja menestysmallin mallistovalikoima on uusittu. Uudet teknologiat ovat myös löytäneet Polon ja autossa on yhä enemmän digitaalisia ominaisuuksia ja liitettävyyspalveluita, jolloin kuljettaja ja matkustajat ovat aina liitettyinä – näin Polon menestysmatka voi jatkua.

Volkswagen Polon maailmanensi-iltaa voi seurata oheisesta linkistä: https://www.volkswagen-newsroom.com/en/live-stream-5455

Lisätietoja: Riitta Karjalainen, viestintäpäällikkö, K Auto Oy | Volkswagen Suomi, riitta.karjalainen@volkswagen.fi, 040 578 3924.