Volkswagen-hyötyautojen Apupoika Antero -kesätyökampanja käynnistyi

Jo seitsemättä kertaa järjestettävä Volkswagen-hyötyautojen Apupoika Antero -kesätyökampanja on käynnistynyt. Volkswagen-hyötyautot tarjoaa kampanja-aikana pk-yrittäjien ja yhteisöjen käyttöön veloituksetta pakettiauton ja kesäapulaisen.

Pääkaupunkiseudulla kuljetustarpeissa ja niihin liittyvissä pienissä aputöissä auttavat Aputyttö Annukkana 21-vuotias Helmi Kilpeläinen Volkswagen Caddylla sekä Apupoika Anterona 23-vuotias Youssef Svennas Volkswagen Transporterilla. Myös Jyväskylä ympäristöineen saa tänä kesänä oman Apupoika Anteronsa. Jyväskylän lähialueilla yrityksiä avustaa 18-vuotias Juho Manninen Volkswagen Transporterilla.

Apupoika Anterot ja Aputyttö Annukka ovat yritysten ja yhteisöjen käytettävissä 6.6.–29.7.2016 välisenä aikana. Yrittäjä voi varata itse varauskalenterista tarvitsemalleen päivälle kesäapulaisen ja pakettiauton. Varaaminen onnistuu helposti myös mobiililaitteilla osoitteessa: www.appari.fi. Palvelu on ilmainen ja apua voi saada yhdeksi tai kahdeksi päiväksi.

Appareiden kuulumiset kertoo viikoittain Radio Rockin Jone Nikula & Kesäpojat. Yhteistyökumppanina toimii myös DNA Business, joka tarjoaa appareille liikkuvan työn digivälineet.

Apupoika Anteroiden ja Aputyttö Annukan kesää voit seurata Facebookissa osoitteessa www.facebook.com/ApupoikaAntero sekä DNA:n Backstage-blogissa osoitteessa http://blogit.dna.fi/dna-backstage/.

Kampanjalla Volkswagen-hyötyautot haluaa olla tukemassa nuorten työllistymistä ja auttaa paikallisia pienyrittäjiä ja yhteisöjä.

www.appari.fi
www.volkswagen-hyötyautot.fi

Volkswagen – Ajamista rakastaville. Volkswagen-henkilöautot on läsnä yli 150 markkinalla maailmanlaajuisesti ja se valmistaa autoja yli 50 paikkakunnalla ja 14 maassa. Vuonna 2017 Volkswagen-henkilöautoja toimitettiin asiakkaille 6,23 miljoonaa sisältäen myyntimenestysmalleja kuten Golf, Tiguan, Jetta tai Passat. Tällä hetkellä Volkswagen-henkilöautot työllistää maailmanlaajuisesti 198 000 työntekijää. Volkswagen-henkilöautot brändillä on myös 7 700 jälleenmyyjää, jotka työllistävät yhteensä 74 000 työntekijää. Volkswagen kehittää jatkuvasti ja säännönmukaisesti autonvalmistuksen tuotantomenetelmiä. Sähköautoilu, älykäs liikkuminen ja digitalisaatio ovat yrityksen strategisia pääkehityskohteita Suomeen Volkswageneita on tuotu jo yli 60 vuotta. Vuonna 2018 Volkswagen-henkilöautoja rekisteröitiin 13 273 kappaletta markkinaosuuden ollessa 11,2 % (ilman matkailuautoja). Volkswagenin suosituin malli vuonna 2018 oli edellisvuoden tapaan Golf 4 623 rekisteröidyllä autolla ja 3,8 % markkinaosuudella. Vuoden menestyjiin kuului myös uusi Volkswagen Polo, sillä sen rekisteröinnit kasvoivat yli 47 %. Vuonna 2018 lanseerattu Volkswagen T-Roc kuului myös vuoden onnistujiin 1 057 rekisteröidyllä kappaleella. Suomessa Volkswagen-asiakkaita palvelee 41 jälleenmyyjää ja 53 valtuutettua merkkihuoltoa 41 paikkakunnalla. Volkswagen-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Volkswagen Suomi on osa K Auto Oy:tä ja K-ryhmää.