Volkswagen-hyötyautojen Apupoika Antero -kesätyökampanja käynnistyi jälleen

Jo kahdeksatta kertaa järjestettävä Volkswagen-hyötyautojen Apupoika Antero -kesätyökampanja on jälleen käynnissä. Volkswagen-hyötyautot tarjoaa kampanja-aikana pk-yrittäjien ja yhteisöjen käyttöön veloituksetta pakettiauton ja kesäapulaisen.

Tänä kesänä Volkswagen-hyötyautot palkkasi kolme Apparia, jotka toimivat kiertävinä kuljetusapulaisina eri puolella Suomea. Pääkaupunkiseudulla pienyritysten ja yhteisöjen kuljetustarpeissa ja niihin liittyvissä pienissä aputöissä auttavat 20-vuotias Aputyttö Annukka Siiri Vallas Volkswagen Caddylla sekä 20-vuotias Apupoika Antero Taneli Julku Volkswagen Transporterilla. Myös Oulu ympäristöineen saa tänä kesänä oman Aputyttö Annukkansa. Oulun lähialueilla yrityksiä avustaa 21-vuotias Emilia Manninen Volkswagen Transporterilla.

Apupoika Antero ja Aputyttö Annukat ovat pienyritysten ja yhteisöjen käytettävissä 5.6.–28.7.2017 välisenä aikana. Yrittäjä voi varata suoraan varauskalenterista tarvitsemalleen päivälle kesäapulaisen ja pakettiauton. Varaaminen onnistuu helposti myös mobiililaitteilla osoitteessa: appari.fi. Palvelu on ilmainen ja apua voi saada yhdeksi tai kahdeksi päiväksi.

Appareiden kuulumiset kertoo viikoittain Radio Rockin Jone Nikula & Kesäpojat. Toisena yhteistyökumppanina toimii DNA, joka tarjoaa Appareille liikkuvan työn digivälineet.

Aputyttö Annukoiden ja Apupoika Anteron kesää voi seurata Facebookissa www.facebook.com/ApupoikaAntero ja Instagramissa www.instagram.com/VolkswagenSuomi.

www.appari.fi
www.volkswagen-hyotyautot.fi

Volkswagen-hyötyautojen kahdeksatta kertaa järjestettävä Apupoika Antero -kampanja tarjoaa tänä kesänä kolme kesätyöntekijää pienyritysten ja yhteisöjen lyhytkestoisiin kuljetustarpeisiin ja niihin liittyviin pieniin aputöihin. Appari-kesäapulaiset ovat varattavissa pääkaupunkiseudulla ja Oulun alueella. Varauksia on mahdollista tehdä 5.6.–28.7.väliselle ajalle. Varauksen voi tehdä 1–2 arkipäiväksi kerrallaan, maksimissaan yksi varaus/yritys/viikko. Tarkemmat ohjeet osoitteessa www.appari.fi. Apupojiksi ja -tytöiksi etsittiin nuoria ja reippaita B-ajokortin omaavia henkilöitä noin kahden kuukauden työsuhteeseen.

Volkswagen – Ajamista rakastaville. Volkswagen-henkilöautot on läsnä yli 150 markkinalla maailmanlaajuisesti ja se valmistaa autoja yli 50 paikkakunnalla ja 14 maassa. Vuonna 2017 Volkswagen-henkilöautoja toimitettiin asiakkaille 6,23 miljoonaa sisältäen myyntimenestysmalleja kuten Golf, Tiguan, Jetta tai Passat. Tällä hetkellä Volkswagen-henkilöautot työllistää maailmanlaajuisesti 198 000 työntekijää. Volkswagen-henkilöautot brändillä on myös 7 700 jälleenmyyjää, jotka työllistävät yhteensä 74 000 työntekijää. Volkswagen kehittää jatkuvasti ja säännönmukaisesti autonvalmistuksen tuotantomenetelmiä. Sähköautoilu, älykäs liikkuminen ja digitalisaatio ovat yrityksen strategisia pääkehityskohteita Suomeen Volkswageneita on tuotu jo yli 60 vuotta. Vuonna 2018 Volkswagen-henkilöautoja rekisteröitiin 13 273 kappaletta markkinaosuuden ollessa 11,2 % (ilman matkailuautoja). Volkswagenin suosituin malli vuonna 2018 oli edellisvuoden tapaan Golf 4 623 rekisteröidyllä autolla ja 3,8 % markkinaosuudella. Vuoden menestyjiin kuului myös uusi Volkswagen Polo, sillä sen rekisteröinnit kasvoivat yli 47 %. Vuonna 2018 lanseerattu Volkswagen T-Roc kuului myös vuoden onnistujiin 1 057 rekisteröidyllä kappaleella. Suomessa Volkswagen-asiakkaita palvelee 41 jälleenmyyjää ja 53 valtuutettua merkkihuoltoa 41 paikkakunnalla. Volkswagen-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Volkswagen Suomi on osa K Auto Oy:tä ja K-ryhmää.