Volkswagen-hyötyautot tarjoaa veloituksetonta kuljetusapua kesään!

Volkswagen-hyötyautot palkkasi tänäkin vuonna kolme nuorta kesätöihin. Kesän 2015 Aputyttö Annukat ja Apupoika Antero toimivat kiertävinä kuljetusapulaisina tilapäisissä työtehtävissä  pienyrityksille ja yhteisöille pääkaupunkiseudun ja Vaasan alueilla. Volkswagen-hyötyautojen kesätyökampanja toteutetaan tänä vuonna jo kuudennen kerran.

Lehdistötiedote 4.6.2015

Pääkaupunkiseudulla pienyritysten ja yhteisöjen kuljetustarpeissa ja niihin liittyvissä pienissä aputöissä auttavat tänä kesänä 19-vuotias Nelli Rehn Volkswagen Caddylla sekä 20-vuotias Miki Tanskanen Volkswagen Transporterilla. Vaasan alueella kesätöissä on 18-vuotias Emma Risberg Caddyn kanssa. Reippaat kesätyöntekijät ovat varattavissa helposti internetissä olevalla varauslomakkeella osoitteessa www.appari.fi – myös mobiilisti. Perjantaisin apparit ovat Radio Rockin Jone Nikulan ja Kesäpoikien apuna. Liikkuvan työn välineet appareille tarjoaa DNA Business.

Aputyttö Annukoiden ja Apupoika Anteron kesää voit seurata Facebookissa www.facebook.com/ApupoikaAntero ja Instagramissa Volkswagen Suomen kanavalla.

Volkswagen – Ajamista rakastaville. Volkswagen-henkilöautot on läsnä yli 150 markkinalla maailmanlaajuisesti ja se valmistaa autoja yli 50 paikkakunnalla ja 14 maassa. Vuonna 2017 Volkswagen-henkilöautoja toimitettiin asiakkaille 6,23 miljoonaa sisältäen myyntimenestysmalleja kuten Golf, Tiguan, Jetta tai Passat. Tällä hetkellä Volkswagen-henkilöautot työllistää maailmanlaajuisesti 198 000 työntekijää. Volkswagen-henkilöautot brändillä on myös 7 700 jälleenmyyjää, jotka työllistävät yhteensä 74 000 työntekijää. Volkswagen kehittää jatkuvasti ja säännönmukaisesti autonvalmistuksen tuotantomenetelmiä. Sähköautoilu, älykäs liikkuminen ja digitalisaatio ovat yrityksen strategisia pääkehityskohteita Suomeen Volkswageneita on tuotu jo yli 70 vuotta. Vuonna 2019 Volkswagen-henkilöautoja rekisteröitiin 11 807 kappaletta markkinaosuuden ollessa 10,5 % (ilman matkailuautoja). Volkswagenin suosituin malli vuonna 2019 oli edellisvuoden tapaan Golf 3 396 rekisteröidyllä autolla ja 3,0 % markkinaosuudella. Vuoden menestyjiin kuului myös Volkswagen Polo 1,8 % markkinaosuudella. Hiljattain lanseerattu Volkswagen T-Roc kuului myös vuoden onnistujiin 1 474 rekisteröidyllä kappaleella. Suomessa Volkswagen-asiakkaita palvelee 37 jälleenmyyjää ja 43 valtuutettua merkkihuoltoa 35 paikkakunnalla. Volkswagen-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Volkswagen Suomi on osa K Auto Oy:tä ja K-ryhmää.