Volkswagen uudistaa palvelukonseptiaan ja tarjoaa yksityisasiakkaille pidemmän takuun

• Volkswagen Care on Volkswagenin yksityisasiakkaiden uusi palvelukonsepti
  • Volkswagen tarjoaa nyt pidemmän takuun merkkiuskollisille yksityisasiakkailleen
  • Uuden Volkswagenin ostajalle parhaat K-Plussa edut

Volkswagen Care on Volkswagenin yksityisasiakkaille suunnattu uusi palvelukonsepti Suomessa. Palveluja on saatavilla niin uusiin autoihin, käytettyihin autoihin kuin tuontiautoihinkin. Volkswagen Care kattaa kaikki tärkeimmät yksityisautoilijalle tarjottavat omistamisen palvelut.

Uuden Volkswagenin ostajalle tarjottavat huolenpitopalvelut on jaettu nyt kolmeen tasoon: S, M ja L, joista asiakas voi valita omaan tilanteeseensa sopivimman. Lisäksi Care-kokonaisuuteen kuuluvat mm. käytetyn auton ostajalle sekä nykyisille Volkswagenin omistajille tarjottavat edut ja palvelut.

Merkkiuskollisille pidempi takuu

Uuden Volkswagenin ostavalle yksityisasiakkaalle tarjotaan normaalin kahden vuoden kilometrirajoituksettoman takuun lisäksi yhden vuoden lisätakuu 100 000 kilometriin saakka, mikäli asiakas on entuudestaan Volkswagenin omistaja.

Parhaat K-Plussa edut

Uuden Volkswagenin ostava yksityisasiakas pääsee nauttimaan myös K-ryhmän parhaista eduista. Uuden auton ostajat saavat mm. arvokkaita lisäetuja K-ryhmän kaupoista ja yhteistyökumppaneilta. Lisäksi merkkihuollosta ja huolenpitosopimuksen kuukausieristä saa Plussa-pisteitä.

Volkswagen Care

Volkswagen Care kattaa oleellisimmat Volkswagenin ostajaa ja omistajaa koskevat omistamisen palvelut. Asiakkaan on helppo tunnistaa itseään koskevat edut ja palvelut hakemalla tiedot omaan tilanteeseensa sopivan palvelupolun kautta. Esimerkiksi yli 5-vuotiaan Volkswagenin omistajalle tarjolla on edullinen Volkswagen Economy merkkihuolto.

Tutustu oheisen linkin kautta: https://www.volkswagen.fi/care

Lisätietoja: Riitta Karjalainen, viestintäpäällikkö, K Auto Oy | Volkswagen Suomi, riitta.karjalainen@volkswagen.fi, 040 578 3924.

Volkswagen – Ajamista rakastaville. Volkswagen-henkilöautot on läsnä yli 150 markkinalla maailmanlaajuisesti ja se valmistaa autoja yli 50 paikkakunnalla ja 14 maassa. Vuonna 2020 Volkswagen-henkilöautoja toimitettiin asiakkaille yli 5,3 miljoonaa sisältäen myyntimenestysmalleja kuten Golf, Tiguan, Jetta tai Passat. Tällä hetkellä Volkswagen-henkilöautot työllistää maailmanlaajuisesti 195 878 työntekijää. Volkswagen-henkilöautot brändillä on myös yli 10 000 jälleenmyyjää, jotka työllistävät yhteensä 86 000 työntekijää. Volkswagen kehittää jatkuvasti ja säännönmukaisesti autonvalmistuksen tuotantomenetelmiä. Sähköautoilu, älykäs liikkuminen ja digitalisaatio ovat yrityksen strategisia pääkehityskohteita Suomeen Volkswageneita on tuotu jo yli 70 vuotta. Volkswagen oli Suomen eniten rekisteröity täyssähköautomerkki Suomessa vuonna 2020 ja toiseksi ostetuin henkilöautomerkki. Vuonna 2020 uusia Volkswagen-henkilöautoja rekisteröitiin 9 945 kappaletta markkinaosuuden ollessa 10,5 % (ilman matkailuautoja). Vuoden 2020 aikana rekisteröitiin 500 kappaletta ID.3, 329 e-up! ja 158 e-Golf -täyssähköautoa sekä 6 e-Crafteria. Volkswagen oli myös joulukuun 2020 ykkönen täyssähköautojen rekisteröinneissä 229 kappaleella ja 21,7 % markkinaosuudella. Volkswagenin suosituin malli vuonna 2020 oli edellisvuosien tapaan Golf 2 386 rekisteröidyllä autolla. Ladattavien hybridien rekisteröintien kasvu oli myös erityinen ilonaihe, niiden rekisteröinnit kasvoivat 81,6 %. Suomessa Volkswagen-asiakkaita palvelee 37 jälleenmyyjää ja 43 valtuutettua merkkihuoltoa. Volkswagen-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Volkswagen Suomi on osa K Auto Oy:tä ja K-ryhmää.