Volkswagen uudistaa palvelukonseptiaan ja tarjoaa yksityisasiakkaille pidemmän takuun

• Volkswagen Care on Volkswagenin yksityisasiakkaiden uusi palvelukonsepti
  • Volkswagen tarjoaa nyt pidemmän takuun merkkiuskollisille yksityisasiakkailleen
  • Uuden Volkswagenin ostajalle parhaat K-Plussa edut

Volkswagen Care on Volkswagenin yksityisasiakkaille suunnattu uusi palvelukonsepti Suomessa. Palveluja on saatavilla niin uusiin autoihin, käytettyihin autoihin kuin tuontiautoihinkin. Volkswagen Care kattaa kaikki tärkeimmät yksityisautoilijalle tarjottavat omistamisen palvelut.

Uuden Volkswagenin ostajalle tarjottavat huolenpitopalvelut on jaettu nyt kolmeen tasoon: S, M ja L, joista asiakas voi valita omaan tilanteeseensa sopivimman. Lisäksi Care-kokonaisuuteen kuuluvat mm. käytetyn auton ostajalle sekä nykyisille Volkswagenin omistajille tarjottavat edut ja palvelut.

Merkkiuskollisille pidempi takuu

Uuden Volkswagenin ostavalle yksityisasiakkaalle tarjotaan normaalin kahden vuoden kilometrirajoituksettoman takuun lisäksi yhden vuoden lisätakuu 100 000 kilometriin saakka, mikäli asiakas on entuudestaan Volkswagenin omistaja.

Parhaat K-Plussa edut

Uuden Volkswagenin ostava yksityisasiakas pääsee nauttimaan myös K-ryhmän parhaista eduista. Uuden auton ostajat saavat mm. arvokkaita lisäetuja K-ryhmän kaupoista ja yhteistyökumppaneilta. Lisäksi merkkihuollosta ja huolenpitosopimuksen kuukausieristä saa Plussa-pisteitä.

Volkswagen Care

Volkswagen Care kattaa oleellisimmat Volkswagenin ostajaa ja omistajaa koskevat omistamisen palvelut. Asiakkaan on helppo tunnistaa itseään koskevat edut ja palvelut hakemalla tiedot omaan tilanteeseensa sopivan palvelupolun kautta. Esimerkiksi yli 5-vuotiaan Volkswagenin omistajalle tarjolla on edullinen Volkswagen Economy merkkihuolto.

Tutustu oheisen linkin kautta: https://www.volkswagen.fi/care

Lisätietoja: Riitta Karjalainen, viestintäpäällikkö, K Auto Oy | Volkswagen Suomi, riitta.karjalainen@volkswagen.fi, 040 578 3924.

Volkswagen – Ajamista rakastaville. Volkswagen-henkilöautot on läsnä yli 150 markkinalla maailmanlaajuisesti ja se valmistaa autoja yli 50 paikkakunnalla ja 14 maassa. Vuonna 2017 Volkswagen-henkilöautoja toimitettiin asiakkaille 6,23 miljoonaa sisältäen myyntimenestysmalleja kuten Golf, Tiguan, Jetta tai Passat. Tällä hetkellä Volkswagen-henkilöautot työllistää maailmanlaajuisesti 198 000 työntekijää. Volkswagen-henkilöautot brändillä on myös 7 700 jälleenmyyjää, jotka työllistävät yhteensä 74 000 työntekijää. Volkswagen kehittää jatkuvasti ja säännönmukaisesti autonvalmistuksen tuotantomenetelmiä. Sähköautoilu, älykäs liikkuminen ja digitalisaatio ovat yrityksen strategisia pääkehityskohteita Suomeen Volkswageneita on tuotu jo yli 60 vuotta. Vuonna 2018 Volkswagen-henkilöautoja rekisteröitiin 13 273 kappaletta markkinaosuuden ollessa 11,2 % (ilman matkailuautoja). Volkswagenin suosituin malli vuonna 2018 oli edellisvuoden tapaan Golf 4 623 rekisteröidyllä autolla ja 3,8 % markkinaosuudella. Vuoden menestyjiin kuului myös uusi Volkswagen Polo, sillä sen rekisteröinnit kasvoivat yli 47 %. Vuonna 2018 lanseerattu Volkswagen T-Roc kuului myös vuoden onnistujiin 1 057 rekisteröidyllä kappaleella. Suomessa Volkswagen-asiakkaita palvelee 41 jälleenmyyjää ja 53 valtuutettua merkkihuoltoa 41 paikkakunnalla. Volkswagen-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Volkswagen Suomi on osa K Auto Oy:tä ja K-ryhmää.