Volvo keskittää markkinointinsa Nitroon

Volvo Auto keskittää markkinoinnin tekemisen jatkossa yhteen toimistoon. Se valitsi kumppaniksi Nitron, joka on vastannut automerkin digitaalisesta markkinoinnista jo toistakymmentä vuotta.

- Haluamme olla edelläkävijä autojen markkinoinnissa ja tulemme panostamaan vahvasti digitaalisiin kanaviin. Auton ostoprosessi alkaa digistä ja päättyy sinne, vaikka perinteisten kanavien rooli onkin yhä vahva. Siksi oli järkevää yhdistää tekeminen ja valita mainostoimistoksemme kumppani, joka hallitsee sekä digin että perinteisen, sanoo Volvo Auton markkinointipäällikkö Jon Höckerstedt.
- Palvelu, osaaminen ja nopeus. Nämä kolme asiaa tulivat ensimmäisenä mieleeni Nitrosta, kun aikoinaan aloitin työt Volvolla ja yhteistyön Nitron kanssa. Ne asiat toimivat tänäkin päivänä. Niiden lisäksi oikea asenne ja halu oppia ja kehittyä ovat ominaisuuksia, joista pidän, Höckerstedt listaa.
Myöhemmin keväällä myös Volvo Auton tytäryhtiö, pääkaupunkiseudun jälleenmyyjä Bilia keskittää tekemisensä Nitroon.
Nitron toimitusjohtaja Mikko Granström pitää pitkän asiakkuuden jatkumista ja laajentumista hyvänä osoituksena Nitron strategian vahvuudesta ja koko 70-henkisen henkilökunnan osaamisesta.
- Olemme digitaalisen ajan markkinointitoimisto. Laajamittainen yhteistyö Volvon ja Bilian kanssa kertoo siitä, että asiakkaat arvostavat kokonaisvaltaista palvelukonseptiamme, jossa digitaalinen osaaminen on kärkenä unohtamatta perinteisiä mainonnan toimenpiteitä. Nitro on johdonmukaisesti pyrkinyt vahvistamaan henkilöstöään monipuolisilla, ajan haasteet hallitsevilla osaajilla.
- Nitro Film on hoitanut Volvon televisio- ja radiomainonnan tuotannot vuosien ajan. Mainostoimistosopimus vahvistaa tätäkin yhteistyötä entisestään, Granström kiittää.
Sekä Volvon että Bilian mediatoimistokumppanina jatkaa edelleen Happi Mindshare.

8.3.2012

Volvo Auto, markkinointipäällikkö Jon Hockerstedt, jhockers@volvocars.com  050 523 5861

Nitro Group, toimitusjohtaja Mikko Granström, mikko.granstrom@nitro.fi 040 513 5337
www.nitro.fi