Volvo valtaa kaikki Suomen Kuvalehden ja suomenkuvalehti.fi:n mainospaikat

Ensi kertaa Suomen Kuvalehden historiassa yksi mainostaja ostaa kaikki mainospaikat sekä lehdestä että verkkopalvelusta ja saa näin maksimaalisen näkyvyyden niin painetussa lehdessä kuin lehden saitillakin. Dominanssiratkaisu toteutuu Suomen Kuvalehden numerossa 11/2010 (ilm. 19.3.) sekä suomenkuvalehti.fi:ssä viikoilla 11-12/2010. Pioneerimainostajan, Volvo Auton myynti- ja markkinointijohtaja Heikki Ahdekiven mukaan turvallisuus ja laatu ovat arvoja, jotka yhdistävät Suomen Kuvalehden lukijoita ja Volvoa. Se mahdollistaa näyttävän yhteistyön. Mediadominanssin avulla Volvo voi esitellä isojen autojensa koko malliston sekä yrityksen arvoille soveltuvalla että visuaalisesti näyttävällä tavalla. Dominanssiratkaisun tavoitteena on vahvistaa entisestään Volvon haluttavuutta Premium-segmentissä ja Volvon asemaa Suomen ostetuimpana isona autona, perustelee Hapen Pia Koskimaa. Volvo haluaa tavoittaa isojen mallien tärkeimmät kohderyhmät - yksityisen ja julkisen sektorin päättäjät sekä yksityiset isojen autojen ostajat. Planner Marianna Collander tähdentää, että suunnittelun lähtökohtana oli löytää yhteistyökumppaniksi juuri Volvon brändiin sopiva mediabrändi perinteisen kanavalähtöisen intermedia-suunnittelun sijaan. Julkaisujohtaja Tarja Hurme kertoo olevansa ylpeä siitä, että nimenomaan Suomen Kuvalehti on mukana tällaisessa uudessa avauksessa. Yhteistyön suunnittelu aloitettiin myyntijohtaja Tomi Takasen kanssa jo viime vuoden syksyllä perehtymällä huolellisesti Suomen Kuvalehden lukijaan ja verkkopalvelun kävijään. Sen jälkeen rakennettiin visuaalisesti komea ja samalla informatiivinen kokonaisuus, jossa on huomioitu kuluttajan tarpeet, arvot ja asenteet. Suomen Kuvalehden lukija vaatii laatua ja tyylikkyyttä niin tuotteilta kuin niiden mainonnaltakin. Kokonaisuus osoittaa mainostajan ymmärtävän ja arvostavan Suomen Kuvalehteä ja sen lukijaa, summaa Konsepti Advertisingin Jan Leskinen. Lisätietoja antavat: Volvo Auto Oy Ab: myynti- ja markkinointijohtaja Heikki Ahdekivi, 050-5235868 Suomen Kuvalehti: julkaisujohtaja Tarja Hurme, 09-1566 8770 ja mediamyyntijohtaja Tomi Takanen, 09-1566 6238. Happi Mindshare: Account Manager Pia Koskimaa, 050-598 6743 Konsepti Advertising: Jan Leskinen, 0400-218 329