Volvon R-design – Tunteita herättävää muotoilua

Volvo Cars esittelee ainutlaatuisen tehdasasenteisen R-design-lisävarustepaketin. Kokonaisuus on tarkoitettu asiakkaille, jotka haluavat antaa autolleen entistä hienostuneemman persoonallisuuden.
R-design on aluksi saatavana Volvo C30-, Volvo S40- ja Volvo V50 -malleihin vuoden 2007 syksyllä.

"Mahdollisuus räätälöidä autoa oman henkilökohtaisen maun mukaan on nousemassa entistä tärkeämmäksi ominaisuudeksi nykypäivän kuluttajien keskuudessa. Volvon R-design on kehitetty asiakkaalle, joka haluaa antaa autolleen entistä hienostuneemman ja urheilullisemman ilmeen", kertoo Volvo Carsin markkinoinnin ja myynnin johtaja Gerry Keaney.
Valittavana on kymmenen eri koriväriä. Etusäleikön R-design-tunnus ja lukuisat erityissuunnitellut ulkoiset ja sisäiset yksityiskohdat muodostavat upean kokonaisuuden.
Ulkoisiin R-design-varusteisiin kuuluvat satiini-mattaviimeistelty etusäleikkö, korin väriset puskurit ja alakylkilistat, taka- tai kattospoileri, satiini-mattaviimeistellyt sivupeilien kehykset sekä viisipuolaiset 17" alumiinivanteet.

Kontrastisävyiset istuimet
R-design-istuimissa on käytetty offblack-sävyistä Vulcaflex-materiaalia. Istuintyyny ja selkänoja on verhoiltu tyylikkään värikontrastin muodostavalla kermanvärisellä nahalla. Kontrastitikkaus ja selkänojan R-design-logo vahvistavat istuinten urheilullista ilmettä.
Muita R-design-paketin sisustuksellisia yksityiskohtia ovat nahkapäällysteinen, urheilullinen ohjauspyörä R-design-logolla, ainutlaatuiset R-Design-mittarit, alumiinipolkimet, erityiset keskikonsolin ja ovien alumiinikoristukset, alumiinikoristeinen vaihdekepinnuppi sekä tummat urheilulliset lattiamatot vaaleilla nahkasaumoilla.

Tunteikas ja ulospäin suuntautunut
"R-design tukee tavoitettamme valmistaa katseen vangitsevia ja tunteita herättäviä ajoneuvoja. Paketti antaa asiakkaille mahdollisuuden piristää Volvo-mallien jo valmiiksi ainutlaatuista persoonaa", kertoo Volvon designjohtaja Steve Mattin.

28.6.2007

Lisätietoa ja korkearesoluutiokuvia: