NIMITYSUUTISIA

NIMITYSUUTISIA Volvo Finland Ab kehittää ja selkeyttää organisaatiotaan. Volvon omistamat toiminnot jälleenmyynnissä ja maahantuonnissa on yhdistetty yhden yhtiön alle. Yhtiön virallinen nimi on Volvo Finland Ab. Samanaikaisesti vahvistetaan voimia asiakaspinnassa. Volvon omistamat jälleenmyyntipisteet nimetään kevään aikana Volvo Truck Centereiksi, mikä myös tulee olemaan yhtiön kuorma-autotoimintojen markkinointinimi. Myös entinen maahantuontiorganisaatio on yhdistetty suoraan osaksi Truck Center -organisaatiota. Volvo kuorma-autojen markkinoinnista ja PR-toiminnoista Suomessa tulee 1.3.2004 alkaen vastaamaan Magnus Björklund. Björklund tulee uuteen tehtäväänsä Volvo kuorma-autojen jälleenmyyntiorganisaatiosta, jossa hän on toiminut Uudenmaan alueen myyntipäällikön tehtävässä. Vantaalla, 13.2.2004 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/16/20040216BIT00130/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/16/20040216BIT00130/wkr0002.pdf