NIMITYSUUTISIA: Volvo kuorma-autojen pohjoismaisen organisaation vetäjä vaihtuu

LEHDISTÖTIEDOTE NIMITYSUUTISIA Volvo kuorma-autojen pohjoismaisen organisaation vetäjä vaihtuu Markku Olkinuora aloittaa 1.5.2004 Iso-Britannian ja Irlannin Volvo Trucks and Bus Ltd yhtymän toimitusjohtajana. Olkinuora siirtyy uuteen tehtäväänsä Volvo Truck Corporationin Pohjoismaiden organisaation ja Volvo Lastvagnar Sverige AB:n toimitusjohtajan paikalta. Hän jatkaa myös Euroopan johtoryhmän jäsenenä. Iso-Britannia ja Irlanti muodostavat Volvo Truck Corporationin suurimman vientialueen Euroopassa ja alueella myydään vuosittain 6500 uutta Volvo merkkistä kuorma-autoa. Alueella työskentelee Volvojen parissa 4.000 henkilöä. Ulf Magnusson aloittaa 1.6.2004 Volvo Truck Corporationin Pohjoismaiden toimitusjohtajana. Hän on viimeksi toiminut Volvo Trucks Puolan toimitusjohtajana. Magnussonilla on pitkä kansain-välinen kokemus Volvon palveluksessa. 30.3.2004 Lisätietoja asiasta antaa: Pontus Stenberg, TJ Volvo Finland Ab, puh. 09-5079240 tai Magnus Björklund, PR & Markkinointijoht. Volvo Finland Ab, puh. 09-5079708 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/31/20040331BIT00440/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/31/20040331BIT00440/wkr0002.pdf