Oma yritys 2003

Report this content

OMA YRITYS 2003 Tulevaisuuden tekijöiden kontaktitapahtuma 12.-13.3.2003, Wanha Satama, Helsinki Menestyvä yrittäjä keskittyy olennaiseen Menestyviä PK-yrityksiä yhdistää usein sama strategia, voimavarojen keskittäminen ydinosaamiseen ja resurssien käytön tehostaminen. - Haastattelimme kasvuhakuisten PK-yritysten vetäjiä ja totesimme, että toistuvasti nousivat esiin kysymykset rahoituksesta, tuotekehityksestä, johtamisesta ja markkinointiviestinnästä. Näihin aihe- alueisiin keskitymme myös OMA YRITYS 2003 -tapahtumassa, kertoo Helsingin Messut Oy:n toimitusjohtaja Olli Syvänen. Jokaisen teeman asiantuntijana toimii Helsingin kauppakorkeakoulun professori. Mielenkiintoisissa caseissa kuullaan mm. Ben Furmanin näkemyksiä hyvästä työilmapiiristä ja IVANAhelsinki menestysbrandin luojaa, muotisuunnittelija Paola Suhosta. Yrittämisen tulevaisuus Rakennetyöttömyys, epätasainen aluekehitys ja väestön vanhenemisen aiheuttama kustannuspaine edellyttävät voimakasta talouskasvua, jonka yhtenä perustekijänä on yrittäjyys. - Pienyrittäjien verotusta ei pidä kiristää seuraavalla hallituskaudella, SDPn puheenjohtaja Paavo Lipponen vakuutti Suomen Yrittäjien vaalipaneelissa. PK-yritysbarometrin mukaan viimeisen vuoden ajan mukaan kotimarkkinasektorin kasvu alkaa nyt tasaantua. Myös yritysten varovaisuus lisääntyy, yrittäjien odotukset joutua itse työttömäksi ovat kaksinkertaistuneet viime keväästä. OMA YRITYS 2003 -tapahtuman paneelikeskustelussa arkkipiispa Jukka Paarma, Suomen Yrittäjien puheenjohtaja Eero Lehti, Uudenmaan TE- keskuksen johtaja Hannu Paju sekä yrittäjä Tero Luostarinen Isoweli Oy:sta pohtivat PK-yritysten keinoja vastata kovenevaan kilpailuun. Tervetuloa kuulemaan lisää OMA YRITYS 2003 -tapahtumaan! Aika: 12.-13.3.2003, klo 9.30-16.00 Paikka: Wanha Satama, Pikku Satamakatu 3-5, 00160 Helsinki Sisäänpääsy: Kutsulla tai ilmoittautumalla ennakkoon www.wanhasatama.com, sisäänpääsy ovelta 20 euroa. Lehdistökortilla ilmainen sisäänpääsy. Lisätiedot: http://www.wanhasatama.com/eman/ShowFair.phx?eid=eman.oma03 tai Helsingin Messut Oy Wanha Satama myyntipäällikkö Kati Back e-mail: kati.back@wanhasatama.com tai puh:1733 4410 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/10/20030310BIT01090/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/10/20030310BIT01090/wkr0002.pdf