Coffee House valitsi Warrior Coffeen

Report this content

Tänä vuonna 20 vuotta täyttävä Coffee House –kahvilaketju on valinnut uudistuvan brändinsä sekä konseptinsa kahvikumppaniksi suomalaisen luomukahveja sekä voikahveja valmistavan Warrior Coffeen.

Coffee House uudistaa brändinsä sekä kahvilansa asteittain vuosina 2017-2018 panostamalla laadukkaisiin kahveihin, syötäviin ja kodinomaisen tunnelman luomiseen toimipisteisiinsä. Ensimmäinen uuden konseptin Coffee House avattiin 20.4.2017 Espoon Iso Omena –kauppakeskuksessa.

Warrior Coffee tukee Coffee Housea kahviosaamisen kehittämisessä mm. koulutuksilla ja toimittaa Coffee Houselle espressokahvit, voikahvit sekä teet.

Kumppanuuden avulla kahviosaamisen laatu korkealle:

“Brändi- ja konseptiuudistus näkyy Coffee House –kahviloissa kahvivalikoiman laajentumisena sekä henkilökunnan kahviosaamisen kasvamisena. Warrior Coffee on loistava yhteistyökumppani meille näiden asioiden kehittämiseen ja yhteistyö pienpaahtimon kanssa on myös vastuullista toimintaa.”  kommentoi Coffee Housen ketjupäällikkö Minna Vainio.

Kahvialan uudistaja mielissään yhteistyöstä:

“Coffee House on jo 20-vuotias brändi suomalaisessa kahvilakulttuurissa ja tämä on sen suurin uudistus – olemme todella iloisia, että saamme olla mukana projektissa. Asiakkaat haluavat laadukkaita ja jännittäviä kahvituotteita, joten meidän ydinosaaminen pääsee käyttöön yhteistyössämme. ” kertoo Warrior Coffeen toimitusjohtaja ja perustaja Riku Uski.

Yhteystiedot ja tiedustelut:

Riku Uski, toimitusjohtaja, Warrior Coffee Oy Ltd, +358 44 555 5575, riku@warriorcoffee.com

Minna Vainio, ketjupäällikkö, Coffee House, +358 40 513 8769, minna.vainio@sok.fi

Yrityskuvaus:

Warrior Coffee Oy on suomalainen yritys joka valmistaa omalla paahtimolla luomusertifioituja kahvi- ja teetuotteita. Yrityksen asiakkaita ovat toimistot, kahvilat, yhteisöt, jälleenmyyjät sekä kuluttaja-asiakkaat joita palvellaan verkkokaupoissa www.warriorcoffee.com ja www.deathbeforedecaf.fi