Wärtsilä julkaisee vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteen 30.1.2019 klo 8.30

Wärtsilä Oyj Abp, Lehdistötiedote, 17.1.2019 klo 16.00

Wärtsilä Oyj Abp:n tilinpäätöstiedote 2018 julkaistaan keskiviikkona 30.1.2019 klo 8.30. Tilinpäätöstiedote on saatavilla pdf-versiona, verkkopohjaisessa järjestelmässä osoitteessa www.wartsilareports.com/fi-FI/ sekä Wärtsilän internet-sivuilla osoitteessa www.wartsila.com julkaisun jälkeen.

Analyytikko- ja lehdistötilaisuus järjestetään samana päivänä, keskiviikkona 30.1.2018 klo 10.00 Wärtsilä Helsinki Campuksella osoitteessa Hiililaiturinkuja 2, Helsinki.

Englanninkielistä puhelinkonferenssia ja webcastia voi seurata osoitteessa:
https://globalmeet.webcasts.com/starthere.jsp?ei=1228592&tp_key=fe9a6a3b32. Puhelinkonferenssin tiedot ja puhelinnumerot löytyvät oheisesta liitteestä. Osallistukaa konferenssiin 5-10 minuuttia ennen tapahtuman alkua ja antakaa seuraavat tiedot:

Konferenssin nimi: Wärtsilä Corporation - Financial Statements Bulletin 2018
Vahvistuskoodi: 7139357

Tilaisuuden taltiointi on saatavilla Wärtsilän internet-sivuilla myöhemmin samana päivänä.

Wärtsilä on kansainvälisesti johtava älykkään teknologian ja kokonaiselinkaariratkaisujen toimittaja merenkulku- ja energiamarkkinoilla. Wärtsilä maksimoi asiakkaiden alusten ja voimalaitosten ympäristötehokkuuden ja taloudellisuuden keskittymällä kestäviin innovaatioihin, kokonaishyötysuhteeseen ja data-analytiikkaan. Vuonna 2017 Wärtsilän liikevaihto oli 4,9 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 18.000. Yrityksellä on yli 200 toimipistettä yli 80 maassa eri puolilla maailmaa. Wärtsilän osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.

Yrityksestä

Wärtsilä on kansainvälisesti johtava älykkään teknologian ja kokonaiselinkaariratkaisujen toimittaja merenkulku- ja energiamarkkinoilla. Wärtsilä maksimoi asiakkaiden alusten ja voimalaitosten ympäristötehokkuuden ja taloudellisuuden keskittymällä kestäviin innovaatioihin, data-analytiikkaan ja kokonaishyötysuhteeseen. Vuonna 2018 Wärtsilän liikevaihto oli 5,2 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 19.000. Yrityksellä on yli 200 toimipistettä yli 80 maassa eri puolilla maailmaa. Wärtsilän osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.