Wärtsilä Oyj Abp:n vuosikertomus vuodelta 2017 julkaistu

Wärtsilä Oyj Abp, Pörssitiedote, 13.2.2018 klo 9.10

Wärtsilä Oyj Abp:n vuosikertomus vuodelta 2017 julkaistu

Wärtsilä Oyj Abp on tänään 13.2.2018 julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2017 osoitteessa www.wartsila.com/ar2017-fi. Sähköinen vuosikertomus sisältää yhtiön liiketoimintakatsauksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä kokonaisuudessaan, kestävän kehityksen katsauksen, hallituksen toimintakertomuksen sekä vuoden 2017 tilinpäätöksen. Vuosikertomus sisältää myös Wärtsilän tarinat -osion, josta löytyy lisää Wärtsilän liiketoimintaan ja kestävään kehitykseen liittyvää materiaalia.

Vuosikertomus 2017 löytyy PDF-tiedostona tämän tiedotteen liitteenä.

Lisätietoja: Natalia Valtasaari, Sijoittaja- ja mediasuhdejohtaja, puh. 010 709 5637

Marco Wirén                                                      Kari Hietanen

Talous- ja rahoitusjohtaja                                  Johtaja, yhteiskuntasuhteet ja lakiasiat

Wärtsilä on kansainvälisesti johtava älykkään teknologian ja kokonaiselinkaariratkaisujen toimittaja merenkulku- ja energiamarkkinoilla. Wärtsilä maksimoi asiakkaiden alusten ja voimalaitosten ympäristötehokkuuden ja taloudellisuuden keskittymällä kestäviin innovaatioihin, kokonaishyötysuhteeseen ja data-analytiikkaan. Vuonna 2017 Wärtsilän liikevaihto oli 4,9 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 18.000. Yrityksellä on yli 200 toimipistettä yli 80 maassa eri puolilla maailmaa. Wärtsilän osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.