Wärtsilä Oyj Abp:n vuosikertomus vuodelta 2018 julkaistu

Wärtsilä Oyj Abp, Pörssitiedote, 12.2.2019 klo 9.00

Wärtsilä Oyj Abp:n vuosikertomus vuodelta 2018 julkaistu

Wärtsilä Oyj Abp on tänään 12.2.2019 julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2018 osoitteessa www.wartsila.com/ar2018-fi. Sähköinen vuosikertomus sisältää yhtiön liiketoimintakatsauksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä kokonaisuudessaan, kestävän kehityksen katsauksen, hallituksen toimintakertomuksen sekä vuoden 2018 tilinpäätöksen. Vuosikertomus sisältää myös Wärtsilän tarinat -osion, josta löytyy lisää Wärtsilän liiketoimintaan ja kestävään kehitykseen liittyvää materiaalia.

Vuosikertomus 2018 löytyy PDF-tiedostona tämän tiedotteen liitteenä.

Lisätietoja: Natalia Valtasaari, Sijoittajasuhdejohtaja, puh. 010 709 5637

Atte Palomäki                                       Kari Hietanen
Viestintäjohtaja                                     Johtaja, yhteiskuntasuhteet ja lakiasiat

Wärtsilä on kansainvälisesti johtava älykkään teknologian ja kokonaiselinkaariratkaisujen toimittaja merenkulku- ja energiamarkkinoilla. Wärtsilä maksimoi asiakkaiden alusten ja voimalaitosten ympäristötehokkuuden ja taloudellisuuden keskittymällä kestäviin innovaatioihin, data-analytiikkaan ja kokonaishyötysuhteeseen. Vuonna 2018 Wärtsilän liikevaihto oli 5,2 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 19.000. Yrityksellä on yli 200 toimipistettä yli 80 maassa eri puolilla maailmaa. Wärtsilän osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.