Wärtsilän toisen osinkoerän täsmäytys- ja maksupäivät

Wärtsilä Oyj Abp, pörssitiedote, 27 syyskuuta 2022 klo 11.15

Wärtsilän toisen osinkoerän täsmäytys- ja maksupäivät

Wärtsilä Oyj Abp:n 3.3.2022 pidetty varsinainen yhtiökokous päätti osingonmaksusta 0,24 euroa osakkeelta kahdessa erässä 31.12.2021 päättyneeltä tilikaudelta. Ensimmäinen osinkoerä 0,12 euroa osakkeelta maksettiin maaliskuussa 2022. Toinen erä 0,12 euroa osakkeelta päätettiin maksaa lokakuussa 2022.

Wärtsilä Oyj Abp:n hallitus on 27.9.2022 pidetyssä kokouksessaan päättänyt osingon toisen erän täsmäytyspäivän ja maksupäivän varsinaisen yhtiökokouksen antaman valtuutuksen perusteella. Osingon toinen erä maksetaan osakkeenomistajalle, joka on osingonmaksun täsmäytyspäivänä 29.9.2022 merkitty Euroclear Finland Oy:n pitämään osakasluetteloon. Osingon maksupäivä on 6.10.2022.

Johtaja, viestintä, brändi ja markkinointi
atte.palomaki@wartsila.com

Hanna-Maria Heikkinen
Sijoittajasuhdejohtaja
hanna-maria.heikkinen@wartsila.com

Wärtsilä on kansainvälisesti johtava innovatiivisen teknologian ja elinkaariratkaisujen toimittaja merenkulku- ja energiamarkkinoilla. Panostamme kestävän teknologian ja palveluiden innovaatioihin auttaaksemme asiakkaitamme huomioimaan ympäristön ja parantamaan taloudellista suorituskykyään. Yli 200 toimipisteessä 68 maassa 17 000 omistautunutta ja ammattitaitoista työntekijäämme mahdollistavat toimialojemme siirtymän kohti hiilineutraaliutta ympäri maailmaa. Vuonna 2021 Wärtsilän liikevaihto oli 4,8 miljardia euroa. Wärtsilän osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.