• Weleda AB/

Kevät on jo nurkan takana ja kesäkin häämöttää - Nyt on aika valmistaa iho aurinkoon

Report this content

Koivu-selluliittiöljy silottaa ihoa. Se vaikuttaa sekä sisäisesti, ennaltaehkäisevästi, että ulkoisesti jo olemassa olevaan selluliittiin.

Koivunlehtiä on jo varhaisissa kulttuureissa käytetty kauneudenhoidossa niiden nestetasapainoa ja aineenvaihduntaa stimuloivan vaikutuksen vuoksi.

Weledan koivu-selluliittiöljy sisältää nuoria käsin poimittuja koivunlehtiä, rosmariinia ja pikkuruskusta. Rosmariini stimuloi verenkiertoa ja aineenvaihduntaa, kun taas pikkuruskus saa kehon nesteet liikkeelle.

Weledan kaikkien ihoöljyjen perustana ovat puhtaat kasviöljyt. Ne muistuttavat kehon omia rasvoja ja imeytyvät siksi helposti ihoon. Hieromalla hieman kosteaa ihoa säännöllisesti koivu-selluliittiöljyllä kudokset kiinteytyvät ja ihon elastisuus ja pehmeys paranee tutkimusten mukaan noin 22 %. (Keskimäärin selluliitti-ongelma helpottuu yhdellä asteella asteikolla kevyt – selkeä – keskivaikea – vaikea)

Aidot eteeriset öljyt antavat Koivu-selluliittiöljylle miellyttävän ja raikkaan tuoksun.

Tuotetiedot: Koivu-selluliittiöljy, 100ml, hinta noin 24 €
Tiedotus ja tuotenäytteet: Weleda, Gitta Eriksson
Puh. 09- 4780 3610 tai 040-5226296 gitta.eriksson@weleda.fi
Kuvamateriaali: images.weleda.se, käyttäjätunnus: finland, salasana: wo2rla
kosmetologit.

Joustava ja terve iho on valmis aurinkoon
Weledan aurinkovoiteet suojaavat luonnollisesti ja turvallisesti

Weledan Edelweiss aurinkovoiteissa on mineraalipohjainen, fysikaalinen UV-suoja. Se jättää ihon pinnalle lähes huomaamattoman kalvon, joka hajauttaa ja heijastaa pois haitalliset säteet.

Fysikaalinen suoja on myös pienten lasten turvallisin ja tehokkain aurinkosuoja.

Edelweiss aurinkovoiteen aktiivisina ainesosina ovat titaanidioksidi ja sinkkioksidi, jotka heijastavat UVA- ja UVB-säteitä. Näin ne suojaavat ihoa välittömästi levityksen jälkeen. Kemiallinen aurinkofiltteri suojaa vasta imeydyttyään solutasolle, jossa kemiallinen reaktio tapahtuu.

Raaka-aineet luonnosta hoitavat ihoa ennen ja jälkeen auringon

Sveitsin alpeilla kasvava edelweissuute ja porkkanaöljy pehmittävät ja hoitavat ihoa, puhdas seesamiöljy ja pehmeä sheavoi ravitsevat sitä.
After Sun emulsio sisältää seesamiöljyn ja sheavoin lisäksi myös aloe veraa, joka kosteuttaa ihoa auringonoton jälkeen. Oliiviöljy taas uudistaa ihoa ja vähentää ennenaikaisen vanhenemisen merkkejä.

VINKKI:
Edelweiss aurinkosuoja on myös erinomainen herkän ihon suoja päätetyötä tekevälle.
Aurinkovoide heijastaa tietokonepäätteiden säteilyä ja suojaa keinovalojen haitallisilta vaikutuksilta.

Tuotetiedot: Edelweiss Aurinkovoide SPF 20, 50 ml, noin 13 €
Edelweiss Aurinkoemulsio SPF 15, 200 ml, noin 23 €
After Sun Emulsio, 200 ml, noin 19 €

Tiedotus ja tuotenäytteet: Weleda, Gitta Eriksson
Puh. 09- 4780 3610 tai 040-5226296 gitta.eriksson@weleda.fi
Kuvamateriaali: images.weleda.se, käyttäjätunnus: finland, salasana: wo2rla
Jälleenmyynti: Weleda-tuotteita myyvät luontaistuotekaupat, Sokos-tavaratalot, apteekit ja kosmetologit.