Viestintävastaava Weleda AB:ssä

Report this content

Weledan mediasuhteista ja viestinnästä Suomessa vastaa Maylis Karjalainen tehtävää aiemmin hoitaneen Gitta Erikssonin siirryttyä pois yrityksen palveluksesta.

Yhteystiedot:
Mobiili 040 511 6261
Toimisto Puh:09 4780 3610, faksi: 09 47780 3611
S-posti maylis.karjalainen@weleda.fi

Kasvu vuonna 2006 14%

Sveitsiläinen Weleda AG on maailman vanhin ja suurin luonnonkosmetiikkaa ja vaihtoehtoisia lääkkeitä valmistava yritys. Sen perustivat vuonna 1921 Rudolf Steiner ja Ita Wegman, toiminnan kantavana periaatteena kokonaisvaltaisen ihmiskuvan kunnioittaminen. Weledan liikevaihto kasvoi 14% vuonna 2006 ylittäen 200 miljoona euroa.

Kaikki Weledan tuotteiden raaka-aineet ovat luonnosta. Tuotteet eivät sisällä keinotekoisia lisäaineita eivätkä mineraaliöljyjä. Niiden valmistuksessa ei ole koskaan käytetty eläinkokeita. Weleda on alusta alkaen ollut edelläkävijä, mitä tulee ekologisuuteen, kestävään kehitykseen ja reiluun kauppaan.

Suomessa vuodesta 1961

Weledaa on myyty Suomessa jo 46 vuoden ajan. Sitä on saatavissa terveyskaupoista, tavarataloista ja apteekeista kautta maan. Weledan toimipiste sijaitsee Helsingissä Katajanokalla. Olet lämpimästi tervetullut tutustumaan tuotteisiimme ja toimintaamme.

www.weleda.fi - sivumme uudistuvat vuoden loppuun mennessä.