Sisäpiiritieto: Wetterin taloudellinen ohjeistus vuosille 2023 ja 2024

Wetteri Oyj   Sisäpiiritieto   19.12.2022 klo 9.45

Yrittäjäohjattu autoalan kasvuyhtiö Wetteri julkistaa taloudellisen ohjeistuksensa vuosille 2023 ja 2024.

Wetteri Oyj taloudellinen ohjeistus vuodelle 2023

Liikevaihto 460 miljoonaa euroa

Oikaistu liikevoitto 13 miljoonaa euroa

Wetteri Oyj taloudellinen ohjeistus vuodelle 2024

Liikevaihto 730 miljoonaa euroa

Oikaistu liikevoitto 21 miljoonaa euroa

Yhtiön keskipitkän aikavälin (3 vuotta) tavoitteena on saavuttaa 1000 miljoonan liikevaihto ja 30 miljoonan liikevoitto.

Wetteri Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Markku Kankaala:

”Wetterillä on vahva tahtotila ja kyvykkyys toteuttaa useita laadukkaita yritysostoja lähiaikoina. Nämä mahdollistavat rohkeat tavoitteemme yhtiön kasvulle. Toimialan konsolidaatio on alkanut ja Wetteri on siinä edelläkävijä.”

Lisätietoja:

Aarne Simula, toimitusjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 0400 689 613, aarne.simula@wetteri.fi

Markku Kankaala, hallituksen puheenjohtaja, Wetteri Oyj

Puh. 040 068 5719, markku@kankaala.fi

Wetteri Oyj – yrittäjäohjattu autoalan kasvuyhtiö
Wetteri Oyj on yrittäjäohjattu autoalan kasvuyhtiö. Henkilö-, hyöty- ja raskaan liikenteen ajoneuvojen vähittäiskaupan lisäksi yhtiö tuottaa huolto- ja vauriokorjaamopalveluita henkilöautoista raskaaseen kalustoon. Yhtiöllä on kotimaassa 25 toimipistettä, pääkonttori sijaitsee Oulussa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2021 oli noin 332 miljoonaa euroa. Yhtiö työllistää noin 600 henkilöä, joista yli 70 % työskentelee huolto- ja vauriokorjaamopalveluissa. Wetteri on autoalan digitalisaation edistäjä ja tärkeä toimija yhteisellä matkalla kohti päästötöntä autoilua. Lisätietoja: www.sijoittajat.wetteri.fi