Wetteri järjestää pääomamarkkinapäivän 5.6.2024

Wetteri Oyj  Lehdistötiedote 28.5.2024 klo 10.00

Autoalan kasvuyhtiö Wetteri järjestää analyytikoille, medialle ja sijoittajille suunnatun pääomamarkkinapäivän 5.6.2024 klo 14.30–16.30 etätoteutuksena.

Tilaisuudessa yhtiön Samuli Koskela (Director IR and Legal) kertoo yhtiön tavoitteista ja strategian edistämisestä sekä Wetteristä sijoituskohteena. Wetteri Oyj:n raskaan kaluston tytäryhtiöiden Wetteri Trucksin ja Wetteri Powerin toimitusjohtaja Antti Ollikainen avaa yhtiön suunnitelmia raskaan liiketoiminnan kehittämiseen.

Tilaisuudessa kuullaan myös autoalan asiantuntijoita, jotka kertovat autoalan markkinanäkymistä sekä kehityssuunnista. Mukana ovat AKL:n toimitusjohtaja Tero Lausala, SKAL:n toimitusjohtaja Anssi Kujala sekä Electric Way Ab:n Suomen maajohtaja Juha-Pekka Mäkinen.

Tilaisuuteen voit ilmoittautua: https://flik.videosync.fi/wetteri-cmd-smart-2024

Lisätietoja:

Sanna Räsänen, HR- ja viestintäjohtaja

Tel: 041 732 0537, sanna.rasanen@wetteri.fi

Wetteri Oyj on yrittäjäohjattu autoalan kasvuyhtiö. Henkilö-, hyöty- ja raskaan liikenteen ajoneuvojen vähittäiskaupan lisäksi yhtiö tuottaa huolto- ja vauriokorjaamopalveluita henkilöautoista raskaaseen kalustoon. Yhtiöllä on kotimaassa 50 toimipistettä, pääkonttori sijaitsee Oulussa. Yhtiö työllistää n. 1000 henkilöä, joista n. 70 % työskentelee huolto- ja vauriokorjaamopalveluissa. Wetteri on autoalan digitalisaation edistäjä ja tärkeä toimija yhteisellä matkalla kohti päästötöntä autoilua. Lisätietoja: www.sijoittajat.wetteri