• Wetteri Oyj/

Wetteri Oyj:n tilinpäätöksen ja vuosikertomuksen julkistaminen siirtyy aikaisemmin ilmoitetusta

Wetteri Oyj  Pörssitiedote 17.4.2024 klo 12.00

Wetteri Oyj on 21.12.2023 päivätyllä tiedotteella ilmoittanut julkistavansa tilinpäätöksen ja vuosikertomuksen tilikaudelta 2023 torstaina 18.4.2024.

Käynnissä olevien rahoitussopimusneuvottelujen päättämisen aikataulusta johtuen tilintarkastus viivästyy ja siksi tilinpäätöksen julkistaminen siirtyy. Uusi ajankohta tilinpäätöksen ja vuosikertomuksen julkaisulle on 30.4.2024.

Tilinpäätöksen ja vuosikertomuksen julkistamisen siirtyminen ei vaikuta yhtiökokouksen suunniteltuun ajankohtaan.

Lisätietoja:

Puh. 0400 689 613, aarne.simula@wetteri.fi

Wetteri Oyj on yrittäjäohjattu autoalan kasvuyhtiö. Henkilö-, hyöty- ja raskaan liikenteen ajoneuvojen vähittäiskaupan lisäksi yhtiö tuottaa huolto- ja vauriokorjaamopalveluita henkilöautoista raskaaseen kalustoon. Yhtiöllä on kotimaassa 49 toimipistettä, pääkonttori sijaitsee Oulussa. Yhtiö työllistää lähes 1000 henkilöä, joista n. 70 % työskentelee huolto- ja vauriokorjaamopalveluissa. Wetteri on autoalan digitalisaation edistäjä ja tärkeä toimija yhteisellä matkalla kohti päästötöntä autoilua. Lisätietoja: www.sijoittajat.wetteri.fi