• Wetteri Oyj/

Wetterille uusi sopimus Voyah-, M-Hero- ja Dongfeng-jälleenmyynnistä Electric Way Finlandin kanssa

Wetteri Oyj Lehdistötiedote 25.6.2024 klo 16.00

Autoalan kasvuyhtiö Wetteri Oyj on solminut uuden Voyah-, M-Hero ja Dongfeng-merkkien jälleenmyyntisopimuksen Electric Way Finland Ab:n kanssa. Sopimus korvaa yhtiön aikaisemman 12.3.2024 tiedotetun jälleenmyyntisopimuksen. Wetterin edustus on valtakunnallinen ja yhtiö on merkkien ainoa edustaja Suomessa.

Aarne Simula, toimitusjohtaja, Wetteri Oyj:

”Tämä uusi sopimus korvaa kokonaisuudessaan aikaisemman näiden merkkien edustussopimuksen, mutta samalla lisää yhteistyöhön dynaamisia elementtejä. Olemme tyytyväisiä uuteen sopimukseen.”

Juha-Pekka Mäkinen, Myynti- ja jälleenmyyntiverkostojohtaja, Electric Way Ab, Finland:

”Tämän sopimuksen myötä olemme ylpeitä voidessamme vahvistaa läsnäoloamme Suomessa Voyah-, Dongfeng- & M-Hero-tuotemerkeillämme. Tuomme myös uusia malleja markkinoille, ensimmäisenä Dongfeng Box B-segmentin BEV syyskuun alussa 2024. Hinnoittelu uusilla tariffeilla ei vaikuta liiketoimintasuunnitelmiimme, vaan pysymme samassa tavoitteessa kuin ennenkin ja ryhdymme autoliiketoiminnan moderaattoriksi Suomessa tavoittelemalla kohtuullista markkinaosuutta.”

Puh. 0400 689 613, aarne.simula@wetteri.fi

Wetteri Oyj on yrittäjäohjattu autoalan kasvuyhtiö. Henkilö-, hyöty- ja raskaan liikenteen ajoneuvojen vähittäiskaupan lisäksi yhtiö tuottaa huolto- ja vauriokorjaamopalveluita henkilöautoista raskaaseen kalustoon. Yhtiöllä on kotimaassa 50 toimipistettä, pääkonttori sijaitsee Oulussa. Yhtiö työllistää n. 1000 henkilöä, joista n. 70 % työskentelee huolto- ja vauriokorjaamopalveluissa. Wetteri on autoalan digitalisaation edistäjä ja tärkeä toimija yhteisellä matkalla kohti päästötöntä autoilua. Lisätietoja: www.sijoittajat.wetteri