Hyväksi todetun pumpunvalintasovelluksen uusi versio

Nyt suositun Wilo-Selet-pumpunvalintasovelluksesta saa verkkoversiona. Uudistunut Wilo-Select 4 Online tarjoaa konsulteille ja projektinjohtajille monipuolisia, joustavasti käytettäviä ja tehokkaita mitoitus- ja laskentatoimintoja. Uudella Wilo-Select 4 Online -sovelluksella pumppujen mitoituslaskelmat voidaan tehdä vaivattomammin, nopeammin ja varmemmin kuin koskaan aikaisemmin.

Nyt suositun Wilo-Selet-pumpunvalintasovelluksesta saa verkkoversiona. Uudistunut Wilo-Select 4 Online tarjoaa konsulteille ja projektinjohtajille monipuolisia, joustavasti käytettäviä ja tehokkaita mitoitus- ja laskentatoimintoja. Käyttö internetin kautta varmistaa, että kaikki tiedot ovat aina ajan tasalla.

Uudella Wilo-Select 4 Online -sovelluksella pumppujen mitoituslaskelmat voidaan tehdä vaivattomammin, nopeammin ja varmemmin kuin koskaan aikaisemmin. Neljällä toimenpiteellä saadaan tuotesuositus tai luotettava elinkaarikustannusarvio. Uusi tuotevertailutoiminto tarjoaa mahdollisuuden asiakaskohtaiseen tekniseen neuvontaan, ja tietoja voidaan hyödyntää kaikentyyppisten projektien perustana. Hankinta- ja tarjoustiedot laaditaan kätevällä käyttöliittymällä nopeasti. Tiedot voidaan viedä ohjelmasta eri sovelluksiin ja lisäksi tarjous– ja hankintatiedot voidaan lähettää sähköpostitse suoraan asiakkaalle, mikä tehostaa ja nopeuttaa viestintää.

Wilo-Select 4 Online -sovelluksen voi ladata 15.9.2015 lähtien osoitteesta www.wilo-select.com tai osoitteessa www.wilo.se olevasta linkistä.

Wilo-Select 4 Online – Pumpunvalintasovellus – nopeammin, varmemmin ja helpommin kuin koskaan aikaisemmin.

Lisätietoja:

WILO Nordic AB