WILOlle hyväntekeväisyys on itsestäänselvyys...

Pohjoismaissa sairastuu vuosittain syöpään lähes tuhat lasta. Siksi WILOlle on helppoa ja itsestään selvää tukea organisaatioita, jotka harjoittavat tutkimusta ja koulutusta aloilla, jotka edistävät taistelua syöpään liittyviä sairauksia vastaan. Olemme tehneet valintamme ja toivomme, että monet muut yritykset seuraavat perässä...

Usein on vaikeaa itse nähdä ja samaistua tilanteeseen, jossa monet lähimmäisemme elävät. Vasta, kun asia koskee itseä tai jotakuta läheistä ihmistä ja ajatus mahdottomasta tulee tietoisuuteemme, näkökulmamme avartuvat ja alamme oivaltaa, kuinka haurasta elämä voi olla.

Tiedämme, että ilman yksityishenkilöiden ja yritysmaailman taloudellista tukea useita ihmisiä tulee kuolemaan syöpään, ja esimerkiksi Pohjoismaissa sairastuu vuosittain syöpään lähes tuhat lasta. Siksi WILOlle on helppoa ja itsestään selvää tukea organisaatioita, jotka harjoittavat tutkimusta ja koulutusta aloilla, jotka edistävät taistelua syöpään liittyviä sairauksia vastaan.

Vuonna 2016 WILO lahjoittaa yhteensä 7 600 Euro neljälle Pohjoismaissa toimivalle lasten syöpäjärjestölle.

WILO är en av världens ledande tillverkare av pumpar och pumpsystem för fastigheter, vattentransport, avloppshantering och industri. Företaget grundades 1872 av Louis Opländer och är representerat i mer än 70 länder i Europa, Amerika, Asien och Afrika. Med Sveriges bredaste pumplager och en vältrimmad supportavdelning är huvudkontoret i Växjö navet för den svenska verksamheten.

Avainsanat: