Else Leivo, Vesa Leivo: Tulppaanitarhan lumo

Uusi upea teos hehkuvista sipulikukista!

Puutarhurin valonkaipuu ja värien nälkä ovat suurimmillaan keväällä, kun syksyllä istutetut sipulikukat nousevat maasta. Tulppaanitarhan lumo on koukuttava tietopaketti ja intohimoisten asiantuntijoiden tiedontäyteinen opas kaikille niille keväästä hurmaantuneille, jotka haluavat nauttia sipulikukkien loistosta mahdollisimman pitkään.

Tervetuloa Tulppaanitarhan lumo -kirjan julkistamistilaisuuteen perjantaina 25.3.2011 klo 13.00 Kaisaniemen kasvitieteelliseen puutarhaan (Unioninkatu 44, Helsinki). Samalla avataan historiallisten tulppaanien ja narsissien näyttely.

Kirjan tekijät tunnetaan Suomessa erityisesti historiallisten tulppaanien ja narsissien pioneereina. Else Leivo on Etelä-Ruotsista kotoisin oleva puutarhuri, Vesa Leivo historianopettaja. He pitävät puutarhatuotteisiin erikoistunutta Villiniitty-nettikauppaa ja ovat tuottaneet Tulppaanien lumo -näyttelyitä.

Ilmoittautumiset, lisätiedot ja haastattelupyynnöt:
Vesa Leivo, info@villiniitty.fi, p. 040 522 4692

Arvostelukappaleet: