WULFF NOSTAA ARVIOTAAN KOKO VUODEN 2018 LIIKETULOKSESTA

PÖRSSITIEDOTE   14.12.2018 KLO 11.15

Wulff nostaa arviotaan vuoden 2018 liiketuloksesta. Yhtiö arvioi vertailukelpoisen liikevoiton kasvavan merkittävästi vuoden 2017 liiketuloksesta 74 tuhatta euroa. Joulukuun myynnin toteutuessa odotusten mukaan, liiketuloksen arvioidaan kasvavan yli miljoona euroa. Arvion perusteena ovat myönteisten tulosten alkuvuosi ja hyvällä tasolla pysynyt kannattavuus. Wulffin 1.11.2018 julkaistussa osavuosikatsauksessa yhtiö oli arvioinut 2018 vertailukelpoisen liikevoiton kasvavan edellisvuodesta.

Vantaalla 14.12.2018

konsernijohtaja Heikki Vienola
p. 0300 870 414 tai p. 050 65 110

Parempi maailma – työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja -ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia Wulffilta myös kansainvälisiä messupalveluja. Uutta: Canon Business Center tulostus- ja suurkuvatulostus, tiedonhallinta- sekä ICT-ulkoistusratkaisut yritysasiakkaille pääkaupunkiseudulla. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi.