PÖRSSITIEDOTE 3.5.2021 KLO 16.00

Wulff-Yhtiöt Oyj, Sisäpiiritieto, 3.5.2021 klo 16.00.

Wulff päivittää liikevaihtoa, liiketulosta ja vertailukelpoista liiketulosta koskevat arviot 3.5.2021 toteutetun ja tiedotetun yrityskaupan ansiosta. Yhtiö arvioi, että liikevaihto 2021 kasvaa noin 90 miljoonaan euroon (57,5 miljoonaa euroa vuonna 2020), liikevoitto kasvaa edellisestä vuodesta merkittävästi ja vertailukelpoinen liikevoitto säilyy hyvällä tasolla 2021.

Yhtiön aiempi ohjeistus oli: Yhtiö arvioi, että liikevaihto 2021 kasvaa vuoteen 2020 verrattuna (57,5 milj. EUR) ja vertailukelpoinen liikevoitto säilyy hyvällä tasolla vuonna 2021 Wulffin 22.2.2021 julkaistussa tilinpäätöstiedotteessa.

Työpaikkatuotteiden ammattilainen Wulff-Yhtiöt Oyj on 3.5.2021 allekirjoittanut sopimuksen, jolla Wulff ostaa työpaikkatuotteisiin erikoistuneen Staples Finland Oy:n ja sen Suomen emoyhtiön EMO Finland Oy:n. Kaupan seurauksena Wulffista tulee selvä markkinajohtaja Suomessa. Kaupan täytäntöönpano tapahtui 3.5.2021. Toteutetusta yrityskaupasta on julkistettu erillinen tiedote 3.5.2021.

Espoossa 3.5.2021

Toimitusjohtaja Elina Pienimäki
sähköposti: elina.pienimaki@wulff.fi

Parempi maailma – työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan – sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja –ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. hygienia-, suojaus- ja turvallisuustuotteita, ilmanpuhdistusta, työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi.