Wulff päivittää strategiansa ja taloudelliset tavoitteensa

PÖRSSITIEDOTE | 9.12.2021 KLO 14.00

Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallitus on vahvistanut yhtiölle päivitetyn strategian sekä keskipitkän aikavälin tavoitteet vuosille 2022-2026. Strategian ytimessä on kannattava kasvu yhtiön nykyisissä liiketoiminnoissa, jota vauhditetaan yritysostoin.

”Wulff on johtava työpaikkatuotteiden ja -palveluiden tarjoaja Pohjoismaissa. Yhtiön kasvustrategia on osoittautunut menestyksekkääksi muuttuvassa ja jopa poikkeuksellisen haasteellisessa toimintaympäristössä. Strategia näkyy käytännössä vahvana ja kannattava kasvuna sekä yhtiön omistaja-arvon merkittävänä kasvuna.

Jatkamme kasvustrategian toteuttamista kaikissa nykyisissä liiketoiminnoissa ja toimintamaissa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Loppuvuoden 2021 strategiatyön tuloksena terävöitimme toimenpiteitä myynnin edelleen kasvattamiseksi ja kannattavuuden parantamiseksi kaikissa liiketoiminnoissamme. Nostimme entistä vahvemmin strategian ytimeen asiakaskokemuksen jatkuvan parantamisen, digitaalisten palveluiden edelleen kehittämisen, vastuullisuuden sekä yritysostot”, sanoo Wulff-Yhtiöt Oyj:n toimitusjohtaja Elina Pienimäki.

Wulffin tavoitteena on olla työpaikkatuotteiden ja -palveluiden markkinajohtaja sekä alan suositelluin ja vastuullisin kumppani – tehdä maailmasta parempi, työpaikka kerrallaan. Kasvustrategian perustana ovat tuote- ja palveluvalikoiman laajennukset sekä yritysostot Pohjoismaissa.

Uudet keskipitkän aikavälin taloudelliset tavoitteet 2022-2026

Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallituksen hyväksymät uudet keskipitkän aikavälin taloudelliset tavoitteet tähtäävät liikevaihdon kaksinkertaistamiseen, eli 200 miljoonan euron liikevaihtoon vuonna 2026:

• liikevaihdon kasvu keskimäärin 15-20 % vuodessa;
• vertailukelpoisen liikevoitto-%:n kasvu; ja
• kasvava osinko/osake.

Espoossa 9.12.2021

Elina Pienimäki
elina.pienimaki@wulff.fi

Parempi maailma – työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan – sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja -ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi.