Wulff-Yhtiöt Oyj: Johdon liiketoimet

JOHTOHENKILÖIDEN LIIKETOIMET             21.3.2019 klo 14.00

Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallituksen jäsen Kristina Vienola on ilmoittanut liiketoimesta Wulff-Yhtiöt Oyj:n rahoitusvälineellä markkinoiden väärinkäyttöasetuksen (MAR) mukaisesti. Tarkemmat tiedot liiketoimesta ovat alla olevassa taulukossa.

Nimi: Kristina Vienola
Asema: Hallituksen jäsen
Liikkeeseenlaskija: Wulff-Yhtiöt Oyj
Liikkeeseenlaskijan LEI-tunnus: 74370016PW2V4W02LX91
Ilmoituksen luonne: Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 74370016PW2V4W02LX91_20190321092701_4
Liiketoimen päivämäärä: 19.3.2019
Kauppapaikka: Nasdaq Helsinki Oy (XHEL)
Liiketoimen luonne: Hankinta
Instrumentti: Wulff-Yhtiöt Oyj osake (WUF1V, ISIN: FI0009008452

Liiketoimen yksityiskohtaiset tiedot

Volyymi Yksikköhinta (EUR)
2470 1,7

Liiketoimen yhdistetyt tiedot

Volyymi Keskihinta (EUR)
2470 1,7

konsernijohtaja Heikki Vienola
p. 0300 870 414 tai p. 050 65 110

Parempi maailma – työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja -ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia Wulffilta myös kansainvälisiä messupalveluja. Uutta: Canon Business Center tulostus- ja suurkuvatulostus, tiedonhallinta- sekä ICT-ulkoistusratkaisut yritysasiakkaille pääkaupunkiseudulla. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi.