Wulff-Yhtiöt Oyj: Johdon liiketoimet

JOHTOHENKILÖIDEN LIIKETOIMET  19.5.2020 KLO 8.00

Wulff-Yhtiöt Oyj:n Senior Advisory Boardin jäsen ja kasvuasiantuntija Heikki Vienola on ilmoittanut liiketoimesta Wulff-Yhtiöt Oyj:n rahoitusvälineellä markkinoiden väärinkäyttöasetuksen (MAR) mukaisesti. Tarkemmat tiedot liiketoimesta ovat alla olevassa taulukossa.

Ilmoitusvelvollinen
Nimi: BVI-Tuote Oy, oikeushenkilö
Asema: Lähipiiriin kuuluva henkilö
Liikkeeseenlaskijassa johtotehtävissä toimiva henkilö
Nimi: Heikki Vienola
Asema: Senior Advisory Boardin jäsen ja kasvuasiantuntija
Liikkeeseenlaskija: Wulff-Yhtiöt Oyj
Liikkeeseenlaskijan LEI-tunnus: 74370016PW2V4W02LX91
Ilmoituksen luonne: Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 74370016PW2V4W02LX91_20200515142415_3
Liiketoimen päivämäärä: 15.5.2020
Kauppapaikka: Nasdaq Helsinki Oy (XHEL)
Liiketoimen luonne: Hankinta
Instrumentti: Wulff-Yhtiöt Oyj osake (WUF1V, ISIN: FI0009008452

Liiketoimen yksityiskohtaiset tiedot

Volyymi Yksikköhinta (EUR)
1 000 1,37

Liiketoimen yhdistetyt tiedot

Volyymi Yksikköhinta (EUR)
1 000 1,37

Toimitusjohtaja Elina Pienimäki
sähköposti: elina.pienimaki@wulff.fi

Parempi maailma – työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan – sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja -ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi.