Wulff-Yhtiöt Oyj: Johdon liiketoimet – Kari Juutilainen

JOHTOHENKILÖIDEN LIIKETOIMET | 21.2.2024 KLO 10.00

Wulff-Yhtiöt Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Kari Juutilainen on ilmoittanut liiketoimesta Wulff-Yhtiöt Oyj:n rahoitusvälineellä markkinoiden väärinkäyttöasetuksen (MAR) mukaisesti. Tarkemmat tiedot liiketoimesta ovat alla olevassa taulukossa.

Nimi: Kari Juutilainen
Asema: hallituksen jäsen
Liikkeeseenlaskija: Wulff-Yhtiöt Oyj
Liikkeeseenlaskijan LEI-tunnus: 74370016PW2V4W02LX91
Ilmoituksen luonne: Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero: 52999/4/4
Liiketoimen päivämäärä: 20.2.2024
Kauppapaikka: Nasdaq Helsinki Oy (XHEL)
Liiketoimen luonne: Hankinta
Instrumentti: Wulff-Yhtiöt Oyj osake (WUF1V, ISIN: FI0009008452

Liiketoimen yksityiskohtaiset tiedot

Volyymi Yksikköhinta (EUR)
10 2,45
20 2,45
25 2,45
50 2,45
240 2,45
1 120 2,45
1 355 2,45

Liiketoimen yhdistetyt tiedot

Volyymi Keskihinta (EUR)
2 820 2,45

Elina Rahkonen
sähköposti:
elina.rahkonen@wulff.fi

JAKELU:

Parempi maailma – työpaikka kerrallaan. Mahdollistamme paremmat ja kestävämmät työympäristöt ja täydellisen työpäivän. Teemme työpaikan sinne, missä työtäsi teet. Meiltä löydät tämän päivän työpaikkatuotteet: mm. kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, hygienia-, suojaus- ja turvallisuustuotteita, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Valikoimassamme on myös laadukkaita Canonin tulostus- ja dokumentinhallintapalveluja sekä taloushallintopalveluja. Asiakkaamme hankkivat meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja ja ratkaisuja etäkohtaamisiin. Meille on tärkeää kehittää jatkuvasti valikoimaamme yhä vastuullisemmaksi ja asiakaskokemustamme alan parhaaksi. Uusimpia palvelujamme on henkilöstövuokraus. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.