• Wulff-Yhtiöt Oyj/

Wulff-Yhtiöt Oyj:n vuosikertomus, tilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti 2023 on julkaistu

PÖRSSITIEDOTE | 8.3.2024 KLO 9.45

Wulff-Yhtiöt Oyj:n vuoden 2023 vuosikertomus, tilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportti on julkaistu suomeksi ja englanniksi. Ne ovat tämän tiedotteen liitteenä ja saatavilla PDF-muotoisina konsernin internet-sivuilla www.wulff.fi.

Vuoden 2023 vuosikertomus on julkaistu myös European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisesti XHTML-tiedostona. Wulff-Yhtiöt Oyj:n ESEF-tilinpäätös on tilintarkastamaton.

Vuosikertomuksen voi myös tilata konsernin sijoittajaviestinnästä:

• sähköpostitse: sijoittajat@wulff.fi
  • puhelimitse: p. 0300 870 414
  • postitse: Kilonkartanontie 3, 02610 Espoo.

Espoossa 8.3.2024

Elina Rahkonen
elina.rahkonen@wulff.fi

Parempi maailma – työpaikka kerrallaan. Mahdollistamme paremmat ja kestävämmät työympäristöt ja täydellisen työpäivän. Teemme työpaikan sinne, missä työtäsi teet. Meiltä löydät tämän päivän työpaikkatuotteet: mm. kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, hygienia-, suojaus- ja turvallisuustuotteita, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Valikoimassamme on myös laadukkaita Canonin tulostus- ja dokumentinhallintapalveluja sekä taloushallintopalveluja. Asiakkaamme hankkivat meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja ja ratkaisuja etäkohtaamisiin. Meille on tärkeää kehittää jatkuvasti valikoimaamme yhä vastuullisemmaksi ja asiakaskokemustamme alan parhaaksi. Uusimpia palvelujamme on henkilöstövuokraus. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.