• WWF Suomi/

WWF Suomi esittelee Farmari 2011 –messujen yhteydessä ympäristöjärjestöjen vision kestävästä maataloudesta

Tule kuulemaan lisää aiheesta WWF:n tiedotustilaisuuteen, joka pidetään Farmari 2011 -messujen yhteydessä Porissa Kirjurinluodon Arenan kokoustilassa perjantaina 1.7.2011 klo 12-13. Tarjolla on kahvia ja suolaista purtavaa.

Ilmoittautumiset keskiviikkoon 29.6. klo 16 mennessä sähköpostitse: reita.waara@wwf.fi.

WWF Suomi on mukana Porissa Farmari 2011 –messuilla. Osastomme löytyy hallista A, paikasta 32. Osastollamme voitte tutustua muun muassa Itämeren ympäristöystävällisin viljelijä -kilpailuun, kuluttajan uusittuun kalaoppaaseen sekä WWF:n perintömetsäohjelmaan.

Viestintäjohtaja Anne Brax, WWF Suomi, 050 3671 888

WWF Suomi on osa kansainvälistä WWF-verkostoa, joka työskentelee maailman ainutlaatuisimpien luontokokonaisuuksien ja uhanalaisimpien lajien pelastamiseksi. WWF:n tavoitteena on maapallo, jossa ihmiskunta elää sopusoinnussa luonnon kanssa. Tavallisten ihmisten lahjoitukset mahdollistavat WWF:n työn. Erilaisia tukitapoja internetissä: www.wwf.fi/tue_toimi.