ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUK

ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN MUUTTUMISESTA

YIT-Yhtymä Oyj on saanut tänään Tapiola-ryhmältä Arvopaperimarkkinalain 2 luvun 9 §:n mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Tapiola-ryhmän omistusosuus YIT-Yhtymä Oyj:n äänimäärästä ja osakepääomasta on alittanut yhden kahdeskymmenesosan (1/20).

Liputussäännöksiä sovellettaessa Keskinäinen Vakuutusyhtiö Tapiola, Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö Tapiola ja Yritysten Henkivakuutus Oy Tapiola sekä Tapiola Rahastoyhtiön hallinnoimat sijoitusrahastot muodostavat kokonaisuuden, jossa näiden yhtiöiden ja sijoitusrahastojen omistusosuudet äänimäärästä ja osakepääomasta lasketaan yhteen.

1. Kohdeyhtiön nimi: YIT-Yhtymä Oyj

2. Ajankohta, jolloin omistusosuus on muuttunut: 22.6.2004

3. Osuus yhtiön äänimäärästä ja osakepääomasta:

Osuus äänistä 4,98 % ja osuus osakepääomasta 4,98 %

4. Osakkeenomistajat ja omistusosuuden jakautuminen:

YIT-Yhtymä Oyj:n 6.5.2004 kaupparekisteriin merkitty, täysin maksettu osakepääoma on 61.081.880 euroa, joka jakautuu 61.081.880 osakkeeseen. Yhtiöllä on yksi osakesarja ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Esko Mäkelä varatoimitusjohtaja

Lisätietoja: Esko Mäkelä, varatoimitusjohtaja, puh. 020 433 2258, esko.makela@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi