ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUK

ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN MUUTTUMISESTA

YIT-Yhtymä Oyj on saanut tänään kirjeitse Fidelity International Limited’iltä arvopaperimarkkinalain 2 luvun 9 §:n mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Fidelity International Limited’in ja sen tytäryhtiöiden omistusosuus YIT-Yhtymä Oyj:n äänimäärästä ja osakepääomasta on alittanut yhden kahdeskymmenesosan(1/20).

1. Kohdeyhtiön nimi: YIT-Yhtymä Oyj

2. Ajankohta, jolloin omistusosuus on muuttunut: 28.4.2004

3. Tarkka osuus YIT-Yhtymä Oyj:n äänimäärästä ja osakepääomasta 28.4.2004:

Kappale- Osuus Osuus määrä osake- ääni- määrästä, määrästä, % % Fidelity International Limited; Fid Fds - European Growth Pool 2 834 990 4,64 4,64 Fidelity International Limited; Fid Fds - Nordic Pool 141 000 0,23 0,23 Fidelity International Limited; EP MM Clapp 27 450 0,04 0,04 Yhteensä 3 003 440 4,92 4,92

YIT-Yhtymä Oyj:n täysin maksettu osakepääoma on 61 046 750 euroa, joka jakautuu 61 046 750 osakkeeseen. Yhtiöllä on yksi osakesarja ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Esko Mäkelä varatoimitusjohtaja

Lisätietoja: Esko Mäkelä, varatoimitusjohtaja, puh. 020 43 32258, esko.makela@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi