ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUK

ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2 LUVUN 9 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN MUUTTUMISESTA

YIT-Yhtymä Oyj on saanut tänään Pohjola-Yhtymä Oyj:ltä seuraavan arvopaperimarkkinalain 2 luvun 9 §:n mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Pohjola-Yhtymä Oyj:n konsernin omistusosuus YIT-Yhtymä Oyj:n äänimäärästä ja osakepääomasta on alittanut yhden kahdeskymmenesosan(1/20).

1. Kohdeyhtiön nimi: YIT-Yhtymä Oyj

2. Ajankohta, jolloin omistusosuus on muuttunut: 20.8.2003

3. Tarkka osuus YIT-Yhtymä Oyj:n äänimäärästä ja osakepääomasta 20.8. 2003: Kappale- Osuus Osuus määrä osake- ääni- määrästä määrästä Pohjola-Yhtymä Oyj, y-tunnus 0196743-2 530.433 1,78% 1,78% Vahinkovakuutusyhtiö Pohjola, y-tunnus 1458359-3 933.667 3,13% 3,13% A-Vakuutus Oy, y-tunnus 1715947-2 20.000 0,07% 0,07%

Pohjolan konserni yhteensä 1.484.100 4,98% 4,98%

YIT-Yhtymä Oyj:n osakepääomaa on korotettu 21.8. 2003. YIT-Yhtymä Oyj:n 21.8.2003 kaupparekisteriin merkitty, täysin maksettu osakepääoma on 60.235.692 euroa, joka jakautuu 30.117.846 osakkeeseen. Yhtiöllä on yksi osakesarja ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Esko Mäkelä varatoimitusjohtaja

Lisätietoja: Esko Mäkelä, varatoimitusjohtaja, puh. 020 43 32258, esko.makela@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi