ERKKI HUUSKO YIT:N TEOLLISUUDEN PALVELUJEN JOHTAJAKSI

LEHDISTÖTIEDOTE    21.12.2009 klo 13.00

ERKKI HUUSKO YIT:N TEOLLISUUDEN PALVELUJEN JOHTAJAKSI

Insinööri, eMBA Erkki Huusko (52) on nimitetty YIT:n Teollisuuden palvelut -liiketoimintaryhmän johtajaksi. Huusko on toiminut YIT:ssä vuodesta 1982 lähtien sekä teollisuuden kunnossapidon että projektitoiminnan parissa.
Viimeisimmäksi Huusko on toiminut teollisuuden kunnossapitopalveluista vastaavana johtajana.

Teollisuuden palvelujen edellinen johtaja ja konsernin johtoryhmän jäsen Pekka Frantti on nimitetty GS-Hydro Oy:n toimitusjohtajaksi ja hän siirtyy pois YIT:n palveluksesta.

Lisätietoja antaa: Arne Malonæs, toimialajohtaja, Kiinteistö- ja teollisuuspalvelut, +47 906 93 186

Virva Salmivaara Viestintäjohtaja

Jakelu: keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi

YIT on merkittävä eurooppalainen kiinteistö- ja rakennusalan sekä teollisuuden palveluyritys. Rakennamme, kehitämme ja ylläpidämme hyvää elinympäristöä Pohjoismaissa, Venäjällä, Baltian maissa sekä Keski-Euroopassa. Vuonna 2008 YIT:n liikevaihto oli 3,9 miljardia euroa. Konsernin henkilöstömäärä on noin 25 000. www.yit.fi

YIT tarjoaa teollisuudelle suunnittelu-, investointi- ja kunnossapitopalveluita teollisuuden tuotantoprosesseihin ja -laitteistoihin sekä kiinteistöihin. YIT on Pohjoismaissa johtava kiinteistöteknisten palveluiden tarjoaja sekä tuotealueillaan johtava teollisuuden palveluyritys.