Hanna Malmivaara YIT:n viestintäjohtajaksi

Hanna Malmivaara, VTM (45) on nimitetty YIT:n viestintäjohtajaksi 1.9.2013 alkaen. Hanna Malmivaara siirtyy YIT:lle ISS Palveluista, missä hän on vastannut viestintäjohtajana ISS:n viestinnästä, markkinoinnista ja brändistä. Ennen ISS:ää hän on työskennellyt mm. Länsimetron ja Lähivakuutuksen viestintäpäällikkönä, viestintäkonsulttina ja virkamiehenä Euroopan komissiossa. Malmivaara raportoi talousjohtaja Timo Lehtiselle.

Lisätietoja:
Timo Lehtinen, talousjohtaja, 045 670 0626, timo.lehtinen@yit.fi

Avainsanat:

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö. Kehitämme ja rakennamme asuntoja ja asumisen palveluja sekä toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja ja päällystäjä. Yhdessä asiakkaidemme kanssa lähes 10 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 11 maassa: Suomessa, Venäjällä, Skandinaviassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Uusi YIT syntyi, kun yli 100-vuotiaat YIT Oyj ja Lemminkäinen Oyj yhdistyivät 1.2.2018. Vuoden 2018 oikaistu pro forma -liikevaihtomme oli noin 3,2 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä www.yitgroup.com/fi