HSE: YIT-YHTYMÄ OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

TIEDOTE 348/2005, 19.8.2005   OSAKKEET

YIT-YHTYMÄ OYJ: OPTIO-OIKEUKSILLA MERKITYT OSAKKEET

YIT-Yhtymä Oyj:n vuoden 2002 C- ja D-optiotodistuksilla merkityt yhteensä 131.176 osaketta ovat kaupankäynnin kohteena yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 22.8.2005 alkaen.

YIT-Yhtymä Oyj:n osakkeen perustiedot:

Kaupankäyntitunnus: YTY1V ISIN-koodi: FI0009800643 id: 24397 Osakemäärä: 62.130.274

HELSINGIN PÖRSSI Janne Seppänen Vice President Surveillance Finland

* * * * * * * * * * * *

EXCHANGE NOTICE 348/2005, 19 AUGUST 2005 SHARES

YIT CORPORATION: SHARES SUBSCRIBED WITH OPTION RIGHTS

A total of 131 176 YIT Corporation's shares have been subscribed with the YIT Corporation's 2002 C and D option rights. The shares will be traded on the Helsinki Stock Exchange as old shares as of 22 August 2005.

Identifiers of YIT Corporation's share:

Trading code: YTY1V ISIN code: FI0009800643 Orderbook: 24397 Number of shares: 62 130 274

HELSINKI STOCK EXCHANGE Janne Seppänen Vice President Surveillance Finland

YIT on suurin suomalainen ja merkittävä pohjoiseurooppalainen rakennusyhtiö ja kaupunkikehittäjä. Kehitämme ja rakennamme asuntoja ja asumisen palveluja sekä toimitiloja ja kokonaisia alueita. Lisäksi olemme vaativan infrarakentamisen erikoisosaaja. Yhdessä asiakkaidemme kanssa lähes 8 000 ammattilaistamme luovat entistä toimivampia, vetovoimaisempia ja kestävämpiä kaupunkeja ja elinympäristöjä. Toimimme 10 maassa: Suomessa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Baltiassa, Tšekissä, Slovakiassa ja Puolassa. Vuoden 2019 liikevaihtomme oli noin 3,4 miljardia euroa. YIT Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi