ILKKA BROTHERUS JATKAA YIT:N HALLITUKSEN

ILKKA BROTHERUS JATKAA YIT:N HALLITUKSEN PUHEENJOHTAJANA

YIT-Yhtymä Oyj:n hallitus valitsi järjestäytymiskokouksessaan 19.3.2003 puheenjohtajakseen edelleen Sinituote Oy:n toimitusjohtajan kauppatieteen maisteri Ilkka Brotheruksen.
Ilkka Brotherus on ollut YIT:n hallintoneuvoston jäsen 1998-2000, hallituksen jäsen vuodesta 2000 ja hallituksen puheenjohtaja vuodesta 2002. Hän on YIT-Yhtymä Oyj:n suurin henkilöomistaja.

Varapuheenjohtajaksi valittiin Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö Suomen toimitusjohtaja Eino Halonen, joka on ollut YIT:n hallituksen jäsen vuodesta 2000.

Hallitukseen kuuluvat lisäksi YIT:n konsernijohtaja Reino Hanhinen, Tapiola-ryhmän pääjohtaja Asmo Kalpala, Rautaruukki Oyj:n toimitusjohtaja Mikko Kivimäki ja Jaakko Pöyry Group Oyj:n varatoimitusjohtaja Teuvo Salminen.

Lisätietoja: konsernijohtaja Reino Hanhinen, puh. 020 433 2454,reino.hanhinen@yit.fi

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi