KILPAILUVIRANOMAISET HYVÄKSYIVÄT YIT:N A

KILPAILUVIRANOMAISET HYVÄKSYIVÄT YIT:N ABB:N BUILDING SYSTEMS –LIIKETOIMINNAN OSTON RUOTSISSA

YIT-Yhtymä Oyj osti 4.7.2003 allekirjoitetulla sopimuksella ABB:ltä sen talotekniikka-, kiinteistö- ja teollisuuspalveluita tarjoavat Building Systems –liiketoiminnot Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Baltian maissa ja Venäjällä. Kaupan voimaanastuminen edellytti kilpailuviranomaisten hyväksyntää. Konkurrensverket on 23.7.2003 ilmoittanut hyväksyvänsä yrityskaupan Ruotsin osalta.
Kilpailuvirasto hyväksyi yrityskaupan Suomen osalta 18.7.2003.

YIT-YHTYMÄ OYJ

Veikko Myllyperkiö viestintäjohtaja

Lisätietoja antavat: toimitusjohtaja Juhani Pitkäkoski, YIT Installaatiot Oy, puh. 020 433 3738, juhani.pitkakoski@yit.fi viestintäjohtaja Veikko Myllyperkiö, YIT-Yhtymä Oyj, puh. 020 433 2297, veikko.myllyperkio@yit.fi

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset tiedotusvälineet, www.yit.fi